با توجه به شرایط جوی استان گیلان:

ارتفاعات و کوهپایه های تالش سفید پوش شدند

غلامحسین بخت شاهی رییس اداره راهداری و امور حمل و نقل تالش با اشاره به اخطاریه هواشناسی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور کوهستانی اسالم-خلخال دارند نسبت به تهیه زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی اقدام کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، افشین حمیدنژاد رییس اداره هواشناسی شهرستان تالش در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه ارتفاعات تالش و کوهپایه های این شهرستان از برف سفید پوش شده اند و بیش از ۲۰ میلی متر برف به زمین نشسته است، تصریح کرد: احتمال بارش در نواحی پایین نیز در ساعات امشب وجود دارد.

وی از وزش باد و احتمال مه گرفتگی در ساعات اولیه صبح و لغزنده بودن محور تالش – آستارا سخن گفت و افزود: کمینه دمای ثبت شده ۲/۹ درجه سانتی گراد می باشد.

همچنین غلامحسین بخت شاهی رییس اداره راهداری و امور حمل و نقل تالش با اشاره به اخطاریه هواشناسی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور کوهستانی اسالم-خلخال دارند نسبت به تهیه زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی اقدام کنند.

بخت شاهی اضافه کرد: این مسیر همچنان باز است و با تلاش ۱۴ نفر از نیروهای راهدارخانه لرزره عملیات برف روبی، نمک پاشی در آن انجام شده است.

گفتنی است حدود ۴۸ کیلومتر از محور ۷۰ کیلومتری اسالم خلخال در حوزه راهداری استان گیلان قرار دارد و مابقی آن در اختیار استان اردبیل است.

Share