خسته بند در مراسم افتتاح پروژه های بندر انزلی

اداره بنادر قلب اقتصادی انزلی است | منطقه آزاد انزلی و بنادر مکمل همدیگر باشند

خسته بند با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی یک نعمت بوده که با حمایت مرحوم آیت الله رفسنجانی ایجاد شد، افزود: باید از پتانسیل منطقه آزاد استفاده کنیم و اینکه می گویند منطقه آزاد انزلی مقابل اداره کل بنادر است را قبول ندارم و باید مکمل هم دیگر باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند در مراسم افتتاح پروژه های بندر انزلی با بیان اینکه این شهرستان در دو بخش تجارت دریامحور و گردشگری ظرفیت های قابل توجهی دارد یادآور شد: اداره بنادر قلب اقتصادی انزلی است و از مدیرکل بنادر گیلان بابت اقدامات سازنده صورت گرفته تشکر می کنم.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از صنعت دریایی و گردشگری یادآور شد: دریانوردی و صنعت کشتی سازی، احیای تالاب انزلی به عنوان زایشگاه ماهیان می‌تواند در بخش توریسم کمک شایانی به شهرستان کند.

نماینده مردم انزلی با بیان اینکه در حوزه پرورش ماهی در قفس با توجه به پیگیری استاندار و ورود سرمایه گزاران آینده خوبی در صید و صیادی پیش بینی می شود اظهار کرد: کارخانه کشتی سازی نیز در حوزه استراتژیک موجب میشود تا در دریا حضور داشته باشیم.

خسته بند با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی یک نعمت بوده که با حمایت مرحوم آیت الله رفسنجانی ایجاد شد، افزود: باید از پتانسیل منطقه آزاد استفاده کنیم و اینکه می گویند منطقه آزاد انزلی مقابل اداره کل بنادر است را قبول ندارم و باید مکمل هم دیگر باشند.

وی تصریح کرد: تجربه دو قرن بنادر و سرمایه منطقه آزاد می تواند نقش مثبتی در اقتصاد گیلان و کشور داشته باشد و ما نمایندگان دنبال می کنیم این موضوع را پیگیری می کنیم.

خسته بند در پایان اظهار کرد: هیچ جریان سیاسی نمی تواند به تنهایی کشور را اداره کند و روش اعتدال در احادیث و قرآن وجود دارد و همه باید گوش به فرمان رهبر باشیم تا با وحدت کامل به رشد و تعالی برسیم.

Share