مدیر کل هواشناسی گیلان خبر داد:

آسمان گیلان فردا نیمه ابری تا ابری است | از اواخر وقت بارش ها دوباره آغاز خواهد شد

کمانگر با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان از صبح امروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: آسمان گیلان فردا نیمه ابری تا ابری است و از اواخر وقت بارش ها دوباره آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از واحد مرکزی خبر، بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان از صبح امروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

بهمن کمانگر افزود: در خصیل دشت، تماجان، هلوچالک، شهر سمام و سرتربت املش۵ تا ۱۰ سانتیمتر– کلیشم، داماش ، شاه شهیدان و گلنکش رودبار ۱۰ سانتیمتر – اشکورات و جواهر دشت رودسر ۱۰ سانتیمتر – لاری خانی، اسپیلی و دیلمان سیاهکل ۵ سانتیمتر – رادار، حاچاقیا، لنزی، آق اولر، ناو اسالم، سوباتان، ریک، شکر دشت و کرمان، الماس تالش ۵ سانتیمتر برف باریده است.

وی با بیان اینکه در مناطق مرکزی و شرقی باران می بارد اضافه کرد: آسمان دیگر مناطق ابری است.

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: از عصر امروز و امشب از میزان بارش ها بتدریج کاسته می شود.

بهمن کمانگر افزود: آسمان گیلان فردا نیمه ابری تا ابری است و از اواخر وقت بارش ها دوباره آغاز خواهد شد.

وی اعلام کرد: دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۷۰ سانتی متر تا ۱ متر و ۵۰ سانتی متر و فردا با ارتفاع موج ۶۰ سانتی متر تا ۲ متر و ۵۰ سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی بویژه صید نامناسب است.

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: دمای فعلی هوای رشت ، مرکز گیلان ۶ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۹۷ درصد است.

ناصر آل محمدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز گفت : همه راه های استان بجر جاده پونل – خلخال باز است و تردد خودروها در مناطق کوهستانی با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

Share