داداشی بیان کرد:

آخرین وضعیت پروژه بارانداز راه آهن آستارا به آستارا و بیمارستان ۱۳۲ تخته‌خوابی این شهرستان

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت اولین و مهم‌ترین برکت انقلاب اسلامی برای مردم کشور بوده است، گفت: امنیت یکی از مولفه‌های اساسی هر کشور و ملت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از ایسنا،ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرارسیدن سی‌وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب و تبریک آغاز دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته که امنیت اولین و مهم‌ترین برکت انقلاب اسلامی برای مردم کشور بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه‌های اساسی هر کشور و ملت است، افزود: این مولفه مهم را بسیاری از کشورهای منطقه ندارند، ما در حلقه‌ای آتش زندگی می‌کنیم ولی در امنیت کامل هستیم در حالیکه کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، روسیه و… از ناامنی رنج می‌برند لذا امنیت دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در سایه امنیت ما پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و… خصوصا غنی سازی انرژی هسته‌ای داشتیم و همه موارد مذکور را مدیون تفکر انقلاب اسلامی می‌دانیم که در زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما همواره باید در همه حوزه‌ها، به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، علمی و صنعتی پیشرفت داشته باشیم. به تعبیر مقام معظم رهبری هر جا توقف کردیم باید بدانیم که در حال عقب نشینی هستیم لذا در پیشرفت‌ها باید مردم و مسئولین همدل و همراه باشند.

داداشی با تاکید بر اینکه مسئولین باید قدر مردم را بدانند، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی «جمهوریت» در قالب «اسلامیت» است و مردم همواره در همه امور ارجحیت دارند همانطور که دین مبین بر توجه به امور مسلمین تاکید دارد در حکومت اسلامی هم باید مسئولین خواسته و مطالبه مردم را مد نظر قرار دهند چراکه مردم کارهای بزرگی از مسئولین نمی‌خواهند و فقط به حداقل‌های آنان توجه شود، شاکر همین امر هستند.

این نماینده مردم آستارا در مجلس دهم بیان کرد: پیروزی هر انقلابی به دو مولفه رهبری آگاه و مردمی هوشیار نیاز دارد، همراهی و همدلی مردم با امام(ره) و مقام معظم رهبری، رمز تداوم پیروزی انقلاب اسلامی است. الحمدالله در کشور ما مردم و مقام معظم رهبری با همدلی و حمایت یکدیگر تفکر انقلابی را استمرار بخشیدند.

افتتاح‌ها باید عملیاتی باشند نه صوری!

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه «چه پروژه‌هایی در شهرستان آستارا در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد؟» گفت: بنده از مسئولین قول گرفته بودم که دو پروژه عمرانی مهم بیمارستان ۱۳۲ تخته‌خوابی و همچنین فاز اول بارانداز راه‌آهن آستارا به آستارا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد، که متاسفانه پروژه بارانداز راه آهن آستارا به آستارا به دلیل عدم تمدید قرارداد با شرکت سازنده آذری فعلا متوقف شده و به اتفاق استاندار و مسئولین کشوری پیگیر رفع نقص هستیم. پروژه بیمارستان ۱۳۲ تخته خوابی آستارا هم با روندی که دارد فکر نمی‌کنم به بهره برداری برسد، تاکید داریم که افتتاح‌ها باید عملیاتی باشند نه صوری! تا مردم منتفع شوند، پروژه‌های مذکور با این روندی که پیش می‌رود مناسب افتتاح نیستند لذا به مسئولین امر توصیه می‌کنم که هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

داداشی با بیان اینکه امیدواریم که هر چه سریع‌تر این پروژ‌‌ه‌ها به بهره‌برداری برسند تا گوشه‌ای از مشکلات مردم را رفع کند، ادامه داد: باتوجه به اینکه پروژه بیمارستان ۱۳۲ تخته خوابی آستارا مدت زمان طولانی در حال احداث است در حال حاضر هم فعالیت‌های پایانی آن انجام می‌شود، متاسفانه برخی مسئولین کم کاری می‌کنند و باعث دردسر برای مردم می‌شوند، بیمارستان فعلی آستارا خیلی قدیمی است بطوریکه ساختمان نا امنی برای درمان مردم می‌باشد.

 

Share