دو باب منزل مسکونی در آتش سوخت

آتش سوزی منزل مسکونی در محله شهید دباغیان رشت

در این آتش سوزی دو باب منزل مسکونی ویلایی در آتش سوخت و سقف دو باب منزل مسکونی همجوار نیز دچار آسیب دیدگی و آبخوردگی شد که علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آتش سوزی در ساعت ۱۴:۴۷ دقیقه پنج شنبه ۲۸ بهمن ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا بواسطه حجم بالای آتش سوزی ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۵۷ آتش نشان به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی(ره)- محله شهید دباغیان- کوچه شهید محمدی اعزام شدند.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل آتش سوزی بواسطه بهم پیوستگی سقف خانه های ویلایی آتش و دود بسیاری شدیدی مشاهده می شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی از دو طرف به آتش حمله ور شدند افزود: سریعا در کمتر از ۱۰ دقیقه آتش مهار شد و آتش نشانان نسبت به اطفای کامل آتش اقدام نمودند.

وی در ادامه افزود: در این آتش سوزی دو باب منزل مسکونی ویلایی در آتش سوخت و سقف دو باب منزل مسکونی همجوار نیز دچار آسیب دیدگی و آبخوردگی شد که علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

همین گزارش حاکی است: بواسطه تنگ و باریک بودن کوچه منتهی به محل آتش سوزی؛ بالغ بر ۱۰ خودروی اطفایی بطور منسجم و پشت سر هم پارک شدند تا نسبت به آبرسانی به محل آتش سوزی اقدام شود.

گفتنی است: هم زمان با این آتش سوزی در ساعت ۱۴:۵۴ دقیقه ، اعلام آتش سوزی در انبار ضایعات واقع در جاده فومن – آتشگاه به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۳ آتش نشان بهمراه یک دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه شتافتند و نسبت به اطفای آتش که ناشی از نشت گازوئیل از مشعل خشک کن بود، اقدام نمودند.

Share