عباسی با گلایه از نحوه مدیریت بحران برف در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

وزرای نیرو، کشور و راه و شهرسازی می‎بایست درباره بحران برف اخیر حتما پاسخگو باشند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پاسخگویی مدیران ارشد گیلان تاکید کرد و افزود: وزرای نیرو، کشور و راه و شهرسازی می‎بایست حتما پاسخگو باشند و مجمع نمایندگان گیلان به راحتی از این قضیه نمی گذرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارمیرزا با گلایه از نحوه مدیریت بحران برف اخیر اظهار کرد: با شرایطی که در استان با بارش برف شاهد آن بودیم نمی‌توان بر آن نام ستاد مدیریت بحران نهاد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از رسانه ها خواست واقعیات را منعکس نمایند و اظهار کرد: مردم لاهیجان، رشت، خمام و چندین شهر گیلان روزهاست که در خاموشی و بدون برق به سر می برند و عده ای زیادی نیز برای ساعت ها در جاده مانده اند.

عباسی با بیان اینکه باید مشخص شود دلیل این میزان از حجم خرابی‌ها چه چیزی است، اظهار کرد: وقتی نمی توانیم یک برف ۱۲ ساعته را تحمل کنیم پس مدیریت کارآمد کجاست؟!

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پاسخگویی مدیران ارشد گیلان تاکید کرد و افزود: وزرای نیرو، کشور و راه و شهرسازی می‎بایست حتما پاسخگو باشند و مجمع نمایندگان گیلان به راحتی از این قضیه نمی گذرد.

وی با اشاره به فرسودگی گسترده شبکه برق اظهار کرد: اگر مردم فیش خود را پرداخت نکنند برق مشترکان را اداره برق قطع می کند اما حالا چگونه است که مردم باید روزها را بدون برق سپری کنند؟!

عباسی با بیان اینکه برخی مدیران در هنگام بارش برف در خارج از استان بودند اظهار کرد: حق مردم رشت نبود که این مقدار آسیب ببینند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد هیچ مدیریتی در بحران برف اخیر در گیلان صورت نگرفته است اظهار کرد: در کنار وزرا، استاندار و معاونین ایشان نیز می‌بایست پاسخگو باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در بخش دیگری از اظهارات خود با گلایه از عزل شهردار املش اظهار کرد: بابک ریحانی شهردار املش درحالی که در حال کمک به شهر لاهیجان در بحران برف بود به یکباره عزل می شود.

عباسی تصریح کرد: به جای سیاسی کاری باید از مردم دلجویی کنیم و به داد آنها برسیم.

وی با قدردانی از عملکرد رسانه ای دیارمیرزا در انعکاس رویدادهای سراسر استان اظهار کرد: وجود برخی مدیران، بخشداران و فرمانداران ناکارآمد سبب چنین وقایعی در استان شده است.

Share