با تلاش های حاجی پور

یک پرونده قتل در رشت ختم به خیر شد/ آزادی پس از ۱۴ سال

پرونده قتل پس از ۱۴ سال با رضایت خانواده مقتول و تلاش رئیس شورای شهرستان رشت به سازش ختم شد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، خانواده قاتل به نام اصغر امروز با مراجعه به دفتر اسماعیل حاجی‌پور رئیس شورای شهرستان رشت از تلاش و پیگیری‌های وی برای جلب رضایت خانواده مقتول قدردانی کردند.

پدر قاتل در حالی که اشک از چشمانش سرازیر بود گفت: ۱۴سال قبل فرزندم با شرکت در یک نزاع دسته‌جمعی مقتول به نام مهدی حسین‌پور را با سلاح سرد به قتل رسانید.

این پیرمرد سالخورده ادامه داد: پس از اتفاقی که برای پسرم افتاد به هر سویی رفتم تا بتوانم رضایت خانواده مقتول را جلب کنم اما موفق نشدم و حاجی‌پور به این موضوع ورود و بسیار تلاش کرد تا از هر طریق ممکن رضایت خانواده مقتول را جلب کند.

این پیرمرد رنجور با بیان اینکه پسرم ۱۴ سال در زندان بسر برد و زمانی که به زندان ورود کرد ۱۹ سال سن داشت، افزود: رئیس شورای شهرستان رشت با تلاش‌های شبانه‌روزی و دیدارهای مکرر با خانواده مقتول پس از ۱۴ سال رضایت خانواده مقتول را جلب کرد و فرزندم را به آغوش خانواده‌اش بازگرداند.

وی با قدردانی از گذشت خانواده مرحوم مهدی حسین‌پور گفت: دستانشان را می‌بوسم و از درگاه خداوند برای روح فرزند مرحومشان آرزوی آرامش و رحمت دارم و امیدوارم برای هیچ‌کدام از خانواده‌ها چنین حادثه وحشتناکی رقم نخورد.

مجرم آزاد شده از زندان نیز با ابراز پشیمانی و ندامت از اتفاقی که ۱۴ سال قبل به‌وقوع پیوست گفت: تا روزی که زنده‌ام خود را مدیون الطاف الهی، بخشش خانواده مقتول و تلاش‌های رئیس شورای شهرستان رشت می‌دانم.

این جوان پشیمان گفت: از تمام جوانان تقاضا دارم تا در زمانی که خشم و عصبانیت بر وجودشان سایه انداخته تصمیم‌گیری نکنند و عفو و گذشت را در وجودشان پرورش دهند و امیدوارم قدردان زحمات تمام افرادی که برای رهایی من تلاش کردند باشم و فردی مفید برای جامعه‌ام شوم.

Share