دیارمیرزا گزارش می‌دهد

یک بام و دو هوای رفتن و ماندن فرماندار تالش و بخشدارانی که از ورود به جلسه منع شدند

تالش – روایت رسانه ها از هر اتفاقی تحت تاثیر اتفاقات پیش رو قرار دارد و موضوع تغییر و یا عدم تغییر فرماندار تالش بر همه ارزیابی ها سایه افکنده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تالش در حالی ظهر امروز سه شنبه ۱۴ دی در فرمانداری در حال برگزاری بود که ۳ تن از بخشداران شهرستان تالش توسط علی فتح اللهی از ورود به جلسه منع شدند.

همین رویداد در برخی رسانه های منتقد فرماندار به دیپورت شدن بخشداران تعبیر شد و در رسانه حامی فرماندار نظیر «صریح خبر» به تاخیر ۲۰دقیقه ای برای ورود و نوعی برخورد خوانده شد و حتی گزارشی تصویری از حضور مراجعین در همین روز تهیه کرد.

روز سه شنبه در فرمانداری و بخشداریها برای ملاقات اختصاص پیدا کرده و در این روز انبوهی از مراجعین وارد دفتر فرماندار و بخشداران می شوند. روایت رسانه ها از هر اتفاقی تحت تاثیر اتفاقات پیش رو قرار دارد و موضوع تغییر و یا عدم تغییر فرماندار تالش بر همه ارزیابی ها سایه افکنده است. شمارش معکوسی که اتفاقات را جهت می دهد و رسانه ها را هم ناگزیر به موضع گیری وامیدارد.

«صریح خبر»در حالی از توقف تغییرات فرمانداران خبر می دهد که منابع مطلع چنین چیزی را تائید نکرده اند و حتی از سویی شنیده می شود هفته آینده معارفه سید عیسی مهدوی انجام می گیرد.

رویارویی در فضای مجازی و بازی شطرنج پیچیده ای که از مدتها قبل شروع شده به یک نتیجه خواهد رسید. هر چه باشد هر دو طرف ماجرا شکست خورده اند. یک طرف فارغ از آنچه بدست آورده همه حیثیت خود را برای ماندن خرج کرده و طرف مقابل که نمی خواهد کنار بکشد و تا آخرین نفس مبارزه می کند. همانند تمام جنگهای تاریخ که انسانها فنا شدند و خاطرات تلخ برجای ماند.

Share