در جلسه کمیسیون عمران

گلایه حاجی پور از تاخیر در برگزاری جلسات/ پروژه‌های جدید در رشت آغاز نشود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حاجی پور با گلایه از تاخیر جلسات شورا گفت: در گذشته ده دقیقه قبل از شروع جلسه کمیسیون ها همه اعضا در صحن حضور پیدا می‎کردند اما متاسفانه مدتها است که تمامی جلسات با تاخیرهای طولانی برگزار می‎شود و این موضوع واقعا ناراحت کننده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حاجی پور در جلسه کمیسیون عمران شورای رشت ضمن تقدیر از حضور رسانه ها در خصوص پوشش اخبار شورای رشت اظهارکرد: اصحاب رسانه همیشه همراه اعضای شورا بوده اند و این موضوع قابل تقدیر است.

این عضو شورا با گلایه از تاخیر جلسات شورا گفت: در گذشته ده دقیقه قبل از شروع جلسه کمیسیون ها همه اعضا در صحن حضور پیدا می‎کردند اما متاسفانه مدتها است که تمامی جلسات با تاخیرهای طولانی برگزار می‎شود و این موضوع واقعا ناراحت کننده است.

وی در ادامه اظهارات خود به پروژه های آیت الله احسانبخش و میدان سرگل اشاره کرد و گفت: سالها از مصوبه اجرای این پروژه ها میگذرد اما به حال خود رها شده اند بنابراین بهتر است تا زمانیکه چنین پروژه هایی به بهره برداری نرسیده اند استارت پروژه های جدید در شهر زده نشود.

حاجی پور به جذب مشاورین برای طرح تفصیلی رشت نیز اشاره کرد و گفت: در اجرای پروژه ها باید از مشاورین بومی استفاده شود تا به شرایط مختلف شهر آشنایی داشته باشند اما مشاورینی که راه و شهرسازی برای طرح تفصیلی معرفی کرده مباحثی را مطرح می کنند که اصلا قابل قبول نیست.

شورا نقشی در کمیسیون ماده ۵ ندارد

در ادامه این جلسه عباس صابر در مورد نقش کمیسیون عمران در کمیسیون ماده ۵ گفت: از زمانی که شورا را از اظهار نظر در این کمیسیون حذف کرده اند اعضای شورا صرفا جهت اطلاع در جلسات حضور دارند و عملا نقشی در تصویب طرح های تفصیلی ندارند.

وی درمورد لایحه پل خوش انس گفت: این کار اقدام خوبی است اما فعلا ضرورتی برای آزادسازی آن وجود ندارد. باتوجه به اینکه ۲۰۰واحد مسکن مهر برای چنین اقداماتی در اختیار شورا و شهرداری قرار دارد میتوانیم این لایحه را در قالب معاوضه با مسکن مهر انجام دهیم.

Share