کنسرت فرزاد فرزین در آستارا لغو شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از لغو کنسرت موسیقی فرزاد فرزین در این شهرستان، بنا به تصمیم موسسه برگزار کننده آن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از لغو کنسرت موسیقی فرزاد فرزین در این شهرستان، بنا به تصمیم موسسه برگزار کننده آن خبر داد.

ابوطالب جوان عصر جمعه با اعلام این خبر گفت: کنسرت موسیقی فرزاد فرزین قرار بود روز جمعه (سوم دی) از ساعت ۱۸ تا ۲۳ شب در تالار ملک نیای آستارا برگزار شود اما به دلیل مصادف بودن با فصل امتحانات نوبت اول مدارس و استقبال ضعیف مردم، با تصمیم موسسه فرهنگی و هنری اندیشه مدرن گیل به عنوان مجری آن کنسرت لغو شد.
وی افزود: پیشتر مجوز این کنسرت برای اجرا در آذر ماه در شهرستان آستارا صادر شده بود اما به سبب حاکم شدن فضای معنوی در این شهرستان پس از برگزاری یادواره بزرگ شهدا در هفدهم آذر، تصمیم گرفته شد این کنسرت با اندکی فاصله در سوم دی ماه برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه بلیط های کنسرت موسیقی فرزاد فرزین بین ۵۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار ریال در شهرستان آستارا به فروش می رسید، اضافه کرد: پول بلیط های به فروش رفته در کنسرت مذکور توسط موسسه برگزار کننده به مردم برگردانده خواهد شد.
فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ به جز خوانندگی تجربه ترانه سرایی، آهنگ سازی و بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود دارد.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و پیش از این کنسرت های خوانندگانی نظیر مرتضی پاشایی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، محسن یگانه، ودود موذن زاده و بنیامین بهادری در این شهرستان برگزار شده است.

Share