عضو شورای شهر کلانشهر رشت افشا کرد:

اجاره یک ملک به دو نفر توسط شهرداری رشت

محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: کارگران شهرداری رشت چند ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و با سختی معیشت خود را تأمین می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت با اشاره به ضرب و شتم بازرس سازمان تاکسیرانی رشت گفت: دیروز این کارگر زحمتکش شهرداری رشت بعلت اینکه تقاضای حقوق معوقه اش را کرد مورد ضرب وشتم قرار گرفت.

محمود باقری خطیبانی افزود: کارگران شهرداری رشت از جمله پاکبانان، کارگران فضای سبز و… ماه ها است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و به سختی معیشت خود را تامین می کنند.

وی با اشاره به اینکه روز رشت را به بهانه های مختلف حذف کردند گفت: دیدار باخانواده های شهدای مدافع حرم هزینه ای بغیر از خریدن یک جعبه شیرینی به همراه نداشت اما بدون علت آن را برگزار نکردند.

باقری خطیبانی با اعلام اینکه موسسه سیمرغ را نمی شناسم تصریح کرد: سال قبل در خصوص روز رشت مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را قربانی کردند و امسال هم در جریان دعوت از مدرس رقص نیز باز ایشان را مقصر جلوه دادند.

باقری ادامه داد: شرکتی در رشت در مکان پل بوسار به نام مدیریت تعاونی شهرباران با شهرداری رشت قرارداد بسته است و ملکی را از شهرداری اجاره کرده است.

وی گفت: هنوز مدت زمان قرارداد شهرداری رشت با آن تعاونی به اتمام نرسیده است ولی همان ملک را شهرداری مجددا به یک شرکت تعاونی دیگر همزمان اجاره داده است.

باقری خطیبانی با اشاره به اینکه پروژه های شهرداری رشت بدون کار تحقیقاتی در حال انجام است تصریح کرد: پروژه پیاده راه فرهنگی رشت یکی از همین پروژه ها است که متاسفانه هر روز شاهد کنده و کاری در یک بخش از آن هستیم.

این عضو شورا با اعلام اینکه به دنبال استیضاح شهردار رشت نیستم خاطر نشان کرد: ما در قبال بیت المال مسئولیم و نباید اجازه بدهیم هر گونه که می خواهند از بیت المال هزینه کنند.

باقری در پایان گفت: امیدواریم مشکلات شهر رشت برطرف شود و شاهد توسعه همه جانبه شهر رشت باشیم.

Share