کارگاه آموزشی حرکت مدرن در نمایش از سوی ارشاد رشت مجوز ندارد

ظر به درج خبر مربوط به کارگاه آموزشی بازیگری خلاق توسط دکتر جولی دبلیس توسط آموزشگاه سیمرغ؛به اطلاع می‌رساند برنامه فوق الذکر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت مجوز نداشته و روال اداری مربوطه را طی نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال انتشار مطلبی در پایگاه خبری پیک دانشجو با عنوان «آیا مشکل زنان و دختران شهر ما بلد نبودن حرکات موزون مدرن در بازیگری است یا حرکات ناموزون برخی مسئولین؟» که در اعتراض به کارگاه ۵ روزه خلاقیت در بازیگری و حرکات مدرن در هنر نمایش با حضور دکتر جولی دبلیس فارغ التحصیل و عضو کنسرواتور موسیقی شهر سن تی ان فرانسه منتشر شده بود اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رشت جوابیه‌ای در این ارتباط منتشر کرد.

در این جوابیه آمده است: نظر به درج خبر مربوط به کارگاه آموزشی بازیگری خلاق توسط دکتر جولی دبلیس توسط آموزشگاه سیمرغ؛به اطلاع می‌رساند برنامه فوق الذکر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت مجوز نداشته و روال اداری مربوطه را طی نکرده است.

لازم به ذکر است آموزشگاه مربوطه با تبلیغ زودهنگام و پیش از اخذ مجوز نهایی کارگاه آموزشی ا قوانین و مقررات مربوطه تخطی کرده که برابر مقررات اقدام خواهد شد.

Share