استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رشت

کارنامه مهدوی درخشان است/جعفرزاده چون شیر ایستاده/ منتقدان گذشته را به یادآورند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نجفی خطاب به منتقدان برجام گفت: دوستان یاد بیارند که پول ها را با چمدان به کشتی ها میبرند تا گندم را تحویل بگیریند خواهشا به یاد بیاوردند که در چه شرایطی داشتیم زندگی میکردیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان با ابراز خرسندی از حضور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رشت اظهار کرد: بعد از ۳ سال تلاش آقای مهدوی کارنامه خوب و درخشانی دارند و همه نگران رفتن ایشان بودند.

محمدعلی نجفی گفت: برای من به عنوان نماینده دولت در استان بسیار خوشایند است که از مدیری که میخواهم در بخشی دیگر بهره مند بشوم با کارنامه درخشان از جایگاهی خارج می شوند که در دوران بحران آن سمت را تحویل گرفته بودند

وی افزود: امروز خوشحالیم که با کمک مدیران اجرایی استان نمایندگان و کارکنان، رشت از لحاظ گاز رسانی سبز محسوب می شود.

استاندار گیلان گفت: روزهایی که نرخ بیکاری استان داشت به ۱۵ و ۱۶ رسیده و در کشور رتبه دوم بودیم هرگز از ما سند نمی‌خواستند اما امروز که نرخ بیکاری براساس امار رسمی کشور کاهش پیدا کرده است از ما سند می‎خواهند.

وی افزود: به آن ها بارها گفتم که آمار در تهران است و به آنجا مراجعه کنید.

نجفی اظهار کرد: خوشحالم در استانی هستیم که در آن انتخاباتی وزین بدون هیچ مشکلی ایجاد شد.

استاندار گیلان با اشاره به سخنان نماینده رشت اظهار کرد: به خوبی مظلومیت این دولت را از زبان شیر مردی چون دکتر جعفرزاده شنیدیم و کم لطفی هایی که در حق این دولت در مقابل کارهای مفید و قابل دفاع آن شده است را مشاهده میکنیم. چرا می‌گویند برجام کاری نکرده است؟ نگارنی های ما در گدشته را ببنید و توفیقاتی که امروز بدست آمده را مشاهده کنید.

نجفی تصریح کرد: امروز رییس جمهور عزیز ما بسیاری از دعوت های خارجی را نمی پذیرد در حالی که در گذشته برخی آروزی دیدار با هیات های خارجی را داشتند.

استاندار گیلان بار دیگر با قدردانی از جعفرزاده نماینده رشت گفت: مهندس جعفرزاده به قول رییس جمهور در جلسات همانند شیر می ایستد و حرف میزند و از عمکرد مثبت دولت دفاع می کند و ۳۰ درصد جان ایشان در راستای اندیشه های امام و رهبری در حال تقدیم به مردم و ملت است با نیت کمک به رشد و توسعه استان و کشور.

وی بار دیگر خطاب به منتقدان برجام گفت: دوستان یاد بیارند که پول ها را با چمدان به کشتی ها میبرند تا گندم را تحویل بگیریند خواهشا به یاد بیاوردند که در چه شرایطی داشتیم زندگی میکردیم.

نجفی با بیان اینکه هر روز به یک بهانه می‌خواهند آشوب به پا کنند متذکر شد: با کوچکترین نشست و تجمع حساس می شوند اما این جزو حقوق شهروندی است و حق مردم است و باید اندیشه های نو وارد کشور شود.

به دلیل اخلاق خوب به آقای مهدوی گفته ایم که هرکجا خودشان انتخاب کردند می توانند بروند.

گفتنی است در پایان این مراسم سیروس شفقی به عنوان فرماندار جدید رشت معرفی و از زحمات سیدعیسی مهدوی قدردانی شد.

از هیچ کوششی برای خدمتگزاری به مرکز استان آب و اجدادی ام کوتاهی نمیکنم

سیروس شفقی نیز با قددرانی از استاندار و سایر مدیران و مسئولان اظهار کرد: از هیچ کوششی برای خدمتگزاری در مرکز استان آب و اجدادی ام کوتاهی نمیکنم.

وی افزود: امیدوارم بتوانم کشتی فرمانداری را به سر منزل مقصود برسانم و در کنار هدایت مسوولین و عزیزان در استان در راستای رفع مشکلات و ایجاد بستر لازم برای توسعه شهرستان گام بردارم.

Share