رئیس مجمع عالی بسیج گیلان بیان کرد:

چرا یکی از سران فتنه باید امروز در گیلان مدیرکل باشد؟/ انقلابی ماندن هزینه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: نفاق را در چهره هایی می بینیم که دیروز در خط امام و انقلاب بودند. این چهره ها در عرصه های مختلف انقلاب حضور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ۸ دی، سردار نظر علی علیزاده، رئیس مجمع عالی بسیج گیلان شامگاه امشب در همایش استانی مرگ بر آمریکا در مسجد سید الشهدای صیقلان رشت اظهار داشت: از دانشجویان و جوانان که دست به اقدام ارزشمندی تحت عنوان پویش جوانان انقلابی زدند تشکر می کنم. امیدوارم این پویش به یک حرکت انقلابی در متن نیروهای انقلابی تبدیل شود و تداوم پیدا کند.

وی افزود: رهبر حکیم و فرزانه ما حدود دو سال است که تاکید دارند که انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

علیزاده با بیان اینکه امیدواریم همه ظرفیت مردم انقلابی پشت این حرکت قرار بگیرد ادامه داد: کلمه نفاق ذهن ها را به سمت آمریکا سوق می دهد اما نفاق با چهره های متفاوت ظهور می کند. ما در شرایط فعلی با نفاقی مواجهیم که تشخیص آن سخت و پیچیده است.

وی افزود: نفاق را در چهره هایی می بینیم که دیروز در خط امام و انقلاب بودند. این چهره ها در عرصه های مختلف انقلاب حضور داشتند.در حالیکه امروز دم از ولایت می زنند، ادعای ولایی بودنشان از همه ولایی ها بیشتر است اما درست عکس ولایت عمل می کنند.

وی تاکید کرد : ما با افرادی رو بروییم که ظاهرشان با باطنشان بسیار متفاوت است. رهبر انقلاب بسیار به جوانان تاکید کردند،که شما در منطقه دفاع فرهنگی نقش آفرینی کنید. این یعنی رهبر انقلاب مناطق دفاعی مختلفی را پیش بینی کرده اند. اما تشخیص این جریان بسیار مشکل است. همانگونه که آیه ۶۳ سوره توبه می فرماید، منافقین از یک چیز می ترسند. اینکه آیه ای نازل شود و باطن آنها را آشکار کند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه جبهه ی انقلاب باید زیرک باشد و جریان نفاق و منافق را بشناسد خاطرنشان کرد : تنها راه مبارزه با نفاق افشای چهره ی منافق است تا مشخص شود کسانی که در لوای رهبری و نظام، تیشه به ریشه نظام می زنند شناخته شوند. جریانی که امروز رو در روی نظام قرار گرفته است خطرناک است و خنجری از پشت به نظام محسوب می شود.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه نفوذ بر بستر نفاق جای خود را در کشور پیدا می کند اظهارکرد: حوادث متفاوتی در این بخش بوجود آمد و یکی از آنها جریان دانشگاه در ۱۶ آذر است. این کار مغایر با راهبردهای انقلاب که در راس آن استکبار ستیزی است بود. سیاست تحقیر دشمن یکی از راهبردهای استکبارستیزی است. برای مبارزه با این ابر قدرت باید ابتدا او را با تحقیر کردن از اریکه ی قدرت پایین کشید.

علیزاده تأکید کرد: تحقیر یک سیاست در راستای جریان استکبارستیزی است. شعار مرگ بر آمریکا تحقیر کردن این حاکمیتی است که در دنیا ظلم و جنایت می کند و خون ملت ها را می ریزد. پرچم آمریکا نماد این ظلم و استکبار است.

وی گفت: جریان نفاق، غرب و آمریکا را مدینه فاضله خود می دانند، آنجا قبله ی آمال آنهاست و تلاش می کنند از درون این انقلاب را دچار خدشه کنند.

علیزاده ادامه داد: نتیجه رسوخ در عرصه فرهنگی این شد که حرکات اینها را در مراکز فرهنگی، اعم از ارشاد و دانشگاه و … می بینیم و امروز رسوبی که در عرصه های فرهنگی ایجاد شده نتیجه ی این نفوذ است. در عرصه ی اقتصادی نیز آثار نامطلوبی را برای ما به جا گذاشته اند.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر گفتمان است. می فرمایند گفتمان شما هم نباید برگرفته از غرب باشد! جریان غرب گرایی تحت پوشش نظام اسلامی ما در حال ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی است. نیروهای انقلاب را کنار می زند و افرادی که هم سوی آنهایند را برسر کار می آورد.

علیزاده تاکید کرد: امروز عربستانی های مزدور غرب گرا، برای کنار زدن ایران، می خواهند روحیه انقلابی ما را سست کنند. جبهه ی انقلاب نباید سکوت کند. ما حق نداریم اصول انقلاب را نادیده بگیریم و سکوت کنیم.

وی تأکید کرد: باید دست دانشجویی را که این حرکت را علنی کرد بوسید. او جهاد فی سبیل الله کرده است. و با این حرکت جزء خواص انقلاب شده است.

علیزاده گفت: وزارت ، آموزش عالی، دولت و دستگاههای قضایی باید نسبت به این اقدام جهاد دانشگاهی حساسیت نشان داده و اعلام موضع کنند. همانطور که امام فرمودند دانشگاه مبدا همه تحولات است. و دشمن و منافقین به خوبی نشانه گرفتند. نماد چنین شجاعتهایی شهید کاظمی و همین دانشجویی است که با توجه و آگاهی نسبت به عواقب این اعتراض مجاهدانه تصمیم گرفت و اقدام کرد. مسئولین و دانشجویان هم باید نسبت به این حرکت حساسیت نشان بدهند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان ادامه داد: من متأسفم که بگویم در درون نظام اسلامی که بهترین انسان ها در این راه فدا شدند امروز کسانی هستند که آب به آسیاب دشمن می ریزند. ما باید یکپارچه در راستای انقلاب گام برداریم.

وی افزود: ما رهبری داریم که پیشگام ما حرکت می کند. من دست کسانی که این اجتماع را بوجود آوردند می بوسم. در آستانه ی ۸دی هستیم و در این روز یکبار دیگر جریان فتنه ی ۸۸ را بازخوانی خواهیم کرد. آن زمان مشخص می شود انقلابی و غیر انقلابی کیست (شعار مرگ بر منافق) .

علیزاده ادامه داد: خیلی ها پشت سر همین ماجرا در حال کاسبی کردن هستند. نیروهای انقلابی نباید این اجازه را به آنها بدهند. انقلابی ماندن هزینه دارد مگر خون ما از شهدا رنگین تر است.

وی گفت: چرا یکی از سران فتنه باید امروز در همین استان مدیر کل باشد؟! و در هر موقعیتی خود را به هزار رنگ در بیاورد؟

علیزاده ادامه داد: سرعت انقلاب در خارج از مرزهای ما بسیار زیاد است. اما در درون متأسفانه فضایی که دست افراد نا اهل افتاده و چوب لای چرخ انقلاب گذاشتند، شعارشان اقتصاد مقاومتی هست اما عمل نیست! نگاهشان به غرب است.

وی افزود: چرا امروز حرف از بیکاری است؟ غیر از حرکات انتخاباتی؟ چرا امروز حرف از حقوق شهروندی است؟ غیر از این است که برجام شکست خورده است؟ جبهه انقلاب باید نسبت به این موارد آگاه باشد.

علیزاده گفت: دستگاههای فرهنگی باید قضایای این چنینی را دنبال کنند، وقتی اسناد و مدارک هست چرا تلاش دارید بگویید چیزی نبود، چرا توجیه می کنید در صورتی که دم خروس پیداست! وقتی مسئولین سیاسی اقدام جهاد دانشگاهی را توجیه می کنند مشخص است پشت این قضایا چیز دیگریست؟! حداقل بگویید اشتباه کردیم! ( فریاد تکبیر)

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان ادامه داد: ما آنچه خواست مقام معظم رهبری است را می خواهیم. حق تک تک ماست که این مطالبه گری شکل بگیرد. مسئولین بیایند حرف هایشان را تشریح کنند. اگر این حرکت ادامه پیدا کند مطمئن باشید با حضور نیروهای انقلابی تاثیرگذار خواهد بود و اگر متفرق شویم کاری از پیش نمی بریم. این حرکت انقلابی باید حرکتی در چهارچوب قانون و نظم اجتماعی در استان تداوم پیدا کند.

وی افزود : مقام معظم رهبری می فرمایند، مسئول جمهوری اسلامی اگر به نظام معتقد نباشد حقوقش حرام است، ما باید این خط و خطوط را بشناسیم و جبهه داخلی انقلاب را تقویت کنیم.

علیزاده ادامه داد: ما اگر دور هم بنشینیم کاری از پیش نمیبریم ، بلکه زمانی که هم دل شدیم همگرایی ما نمود پیدا می کند. جبهه انقلاب حرکتی انقلابی است، این حرکت زمانی زایش دارد که حرکتی باشد که تمام جوانب را ببیند، ما نباید به فرد نگاه کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در پایان گفت: نگاه ما به یکجا و آن هم ولایت است. کسانی که محوریت و شرایط این کار را دارند باید به میدان بیایند. تکلیف از ما ساقط نیست. این حرکت باید به عنوان حرکتی انقلابی در استان ما راه بیفتند و به سمت مطالبه گری از دولت و مسئولین حرکت کند.

Share