رئیس پلیس اماکن گیلان خبرداد

پلمب ۸ سفره‌خانه سنتی در جاده رشت به انزلی

محمدزاده با اشاره به اجرای طرح نظارت و کنترل بر تمام اصناف اظهار کرد: تعداد هشت واحد از صنف‌های رسته شغلی سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ در جاده انزلی پلمب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا محمدزاده با اشاره به اجرای طرح نظارت و کنترل بر تمام اصناف اظهار کرد: تعداد هشت واحد از صنف‌های رسته شغلی سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ در جاده انزلی پلمب شدند.

وی، وجود ناهنجاری اخلاقی را دلیل جلوگیری از ادامه فعالیت واحدهای صنفی مذکور عنوان کرد و افزود: فضای نامناسب فرهنگی و اجتماعی سفره‌خانه‌های سنتی تهدیدی برای خانواده‌ها در گیلان است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه دامن زدن به موارد خلاف شؤونات اسلامی و اجرای کنسرت‌های موسیقی بدون مجوز از تخلف‌های واحدهای صنفی پلمب شده است، تصریح کرد: کسب و کار برای تمام افراد آزاد است اما این آزادی تا جایی ادامه دارد که مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند و ضوابط و مقررات را رعایت کنند.

محمدزاده، پلیس را حافظ و تامین‌کننده نظم و امنیت عمومی در جامعه خواند و بیان کرد: تمام ارکان جامعه باید در حوزه‌های مختلف در چارجوب قانون برای تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم و شهروندان تلاش کنند.

Share