شهردار رشت با ارسال نامه ای به رئیس شورای شهر رشت اعلام کرد:

ویژه برنامه‌های «هفته رشت» برای جلوگیری از سودجویی عده قلیلی برگزار نمی‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت با ارسال نامه‌ای به ریاست شورای شهر عدم برگزاری برنامه‌های «هفته رشت» را اطلاع داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رشت رویایی، شهردار رشت با ارسال نامه‌ای به ریاست شورای شهر عدم برگزاری برنامه‌های «هفته رشت» را اطلاع داد.

محمدعلی ثابت‌قدم در این نامه با اشاره به اینکه به واسطه نزدیکی به انتخابات سال آتی، برگزاری مراسم مرتبط با هفته رشت می‌تواند مورد بهره‌برداری عده قلیلی سودجو قرار بگیرد و مراسم سال گذشته برای عده‌ای از عزیزان ذهنیت‌هایی را به همراه داشت،عدم اجرای برنامه‌های شهرداری و اجرای برنامه‌های مورد نظر و مصوب شورا را اطلاع داد.

در این نامه آمده است:

«ریاست محترم شورای اسلامی شهر رشت

با سلام و احترام

همانطور که مستحضرید از سال گذشته با تدوین و تصویب سند بازآفرینی رشت و اتخاذ رویکرد مبتنی بر برندسازی و گردشگری در مدیریت شهری، برگزاری هفته رشت در فاصله یک هفته منتهی به روز رشت در ۱۲ دی در دستور کار قرار گرفت.

هدف از برگزاری این مراسم، اعتمادسازی محلی و ارتقای مشارکت اجتماعی و ایجاد زمینه لازم برای جلب توجه ملی و بین‌المللی بوده و هست. اما علی‌رغم فعالیت‌های چشمگیر مثبت در سال گذشته، در بخش محدودی از برنامه‌های هفته رشت بروز پاره‌ای اتفاقات که ناشی از اختلاف سلایق بود، باعث شد برای تعدادی از عزیزان ذهنیتی ایجاد گردد.

از سوی دیگر به واسطه نزدیکی انتخابات سال آتی، برگزاری مراسم مرتبط با هفته رشت می‌تواند مورد بهره‌برداری عده قلیلی سودجو قرار بگیرد که می‌تواند این فرصت ارزشمند را برای برندسازی شهر رشت به تهدید تبدیل نماید که تبعات آن سبب سواستفاده عناصر ضد انقلاب گردد. بنا به ملاحظاتی که اشاره شد، بدین وسیله اعلام می‌دارد به جای برگزاری برنامه های ناقص با تبعات احتمالی، اجرای برنامه‌های ویژه این هفته مورد نظر نبوده و صرفاً موضوعات جاری مرتبط فرهنگی و ارتباطی در قالب برنامه‌های بودجه مصوب شورای اسلامی شهر مورد نظر قرار گیرد/ سید محمدعلی ثابت‌قدم»

 

Share