در حاشیه تصمیمات متناقص شورای شهر رشت

وقتی صبر کاپیتان حق‎شناس از دست شورا لبریز می‌شود

به راحتی آب خوردن دروغ میگویید و اصلا از این جماعت خجالت نمی‎کشید.بعد سرتان رابالا میگیرید و گناه را گردن دیگری می اندازید.این شهر آدم با سواد زیاد دارد.همه میدانند به دلیل نزدیک شدن به انتخابات خود را به سپیدرود چسباندید

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی دیارمیرزا موضوع خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت توسط شهرداری در حالی که از مدت ها پیش مطرح شده اما هنوز به نتیجه نرسیده و موضع شورای هر رشت درباره تیمداری توسط شهرداری موضعی غیرشفاف و کاملا مبهم است بگونه ای که برخی اعضای شورا در رسانه ها بگونه ای رفتار می کنند و در جلسات به گونه ای دیگر. مساله ای که حتی دیگر بازیکنان سپیدرود را نیز همانند مردم کلافه کرده است.

در همین زمینه سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود رشت در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشته است:

«با سلام خدمت دوستان عزیزم لازم دانستم توضیحاتی درباره بعضی مسایل ذکر کنم.
از وقتی بحث واگذاری تیم به شهرداری عنوان شد و شهردار قدم پیش نهادند.اعضای شورا هر کدام به نحوی سنگ جلوی پای این اتفاق انداختند.حالا درست یا غلط.یک بار استیضاح.یک بار رد لایحه.یک بار نامه های ….بعد از سه ماه در جلسه ای که با ما داشتند وعده کمک ۳میلیارد تومانی را عنوان کردند.که هر دو جناح موافق و مخالف خرید تیم آن را قبول کردند.فردا در جلسه آن را تبدیل به یک میلیارد کردند.و مردم خشمگین را ساکت نمودند.حالا سه هفته گذشت دوباره برای از بین بردن زمان کردن بحث خرید پیش میکشند.شما پول کارمندان خود را ندارید بدهید چرا این سیل جمعیت عاشق سپیدرود را اذیت میکنید.شما توان کمک یک میلیاردی را ندارید چرا دروغ میگویید.شما که بعد از امضاء نامه کمک یک میلیاردی هنوز آن را به شهردار به صورت رسمی اعلام نکردید چرا دم از هوادار بودن میزنید.
به راحتی آب خوردن دروغ میگویید و اصلا از این جماعت خجالت نمی‎کشید.بعد سرتان رابالا میگیرید و گناه را گردن دیگری می اندازید.این شهر آدم با سواد زیاد دارد.همه میدانند به دلیل نزدیک شدن به انتخابات خود را به سپیدرود چسباندید و دایه مهربانتر از مادر شده اید.هی قسم دروغ خوردید که ما اصلا به فکر انتخابات نیستیم و فقط بخاطر مردم و تیم اینکار را میکنیم.ولی همه میدانند در پس افکار شما چه میگذرد.
خسته شدیم از این همه وعده سر خرمن.
*(میخواستم مثل دوستانم عکس و نام شما را بزنم ولی دیدم شما همین را میخواهیم که با این کار بزرگ شوید).
بهتر نیست با خدمت در دل مردم بزرگ شوید.
علی نظر محمدی و کادر فنی بهمراه بازیکنان تیم سربازان همین شهرند و در دل این مردم جای گرفتند.همه مردم این را میدانند. شما در کجای دل مردم جای دارید؟
ای کاش صادق بودید و جرات داشتید.چون دیدم در اوج صداقت و جراتتان به ما دروغ گفتید».

Share