وحدت ایران اسلامی در وداع با آیت الله هاشمی هویدا شد

در پی درگذشت ارتحال جانسوز آیت اله هاشمی رفسنجانی قدس الله روحه العزیز گروه مشاوران جوان فرمانداری رودسر پیامی بدین شرح صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قدس الله روحه العزیز، صحابی صالح و صادق امام راحل بود و نقش ماندگاری در سازندگی و آبادی کشور داشتند.
ارتحال استوانه انقلاب اسلامی، صحابی صالح، صابر و صادق امام راحل (قدس سره) و امین امت، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قدس الله روحه العزیز را به محضر مبارک بقیه‌الله، رهبر معظم ملت بزرگ ایران و خاندان شریف آن رحیل محبوب تسلیت عرض می‌کنیم.
بهترین ابراز همدردی در این سانحه سنگین ملی و رخداد توان‌فرسا، حفظ نظام اسلامی، تقویت ارکان و حرکت در مدار پیام رهبری است.
امید آنکه رنج مدبرانه و کوشش خالصانه بیش از نیم قرن آن عزیز، برای احیای ماثر قرآن کریم و آثار دوده طاها و یاسین علیهم افضل صلوات المصلین، ره توشه خوبی برای لقای خدای سبحان باشد.
فرمودند: او اندیشمندی اسلام‌شناس و آزادی خواه و انقلابی و خستگی ناپذیر و مورد اعتماد و عنایت ویژه حضرت امام و گره گشا در تنگنا‌ها و بحران‌ها بود و قهرمانی که جز به اعتلاء‌ انقلاب و ایران و دفع و رفع خطر‌ها از نظام و مردم نیاندیشید و عمل نکرد.
مردم شریف و بزرگوار ایران قدر این فرزند قهرمان خود را می‌دانستند و بار دیگر از مراسم تشییع پیکر پاک او و مجالس بزرگداشتش جایگاه والای او را به معنای واقعی کلمه نشان دادند.
آری وحدت اسلامی در وداع با این عالم بزرگ هویدا شد و همگان شاهد بودند که مرد و زن، کوچک و بزرگ چگونه آخرین لحظات با این رادمرد را غنیمت میدانستند و چگونه برایش یاسین می خواندند و او را بدرقه می‌کنند.
مردم هاشمی را از عمق جان دوست داشتند و دارند اما می خواهم بگویم ای مرد بزرگ روزهای سخت ایران، ای امیرکبیر دوباره زمان تو با رفتنت قلب جهان را به لرزه انداختی و همگان در شرق و غرب و تمامی ادیان رفتنت را به سوگ نشستند…
هرکس که بود و در هر جایگاه و هر شخصیتی، زمان هویت و حقیقت شما را معلوم و قضاوت خواهد کرد اما بی شک، عزیزترین و بزرگ ترین و امن ترین بودی برای فرزندانتان، فرزندان ایران که مجاهدتهایت را ایمان دارند و می دانم داغ رفتن پدر چه دشوار است و می دانم سوگواری برابر این همه چشم سخت تر و تلخ تر….
فرزندان ایران ، دلتان صبور
اللهم محشره مع المجاهدین والمنفقین فی سبیلک

حقره الحقر  – عرفان حیدری
مشاور جوان فرماندار رودسر و گروه مشاوران جوان فرمانداری رودسر

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share