نیکفر: اجازه نمی دهیم بلوار شهیدمطهری به سرنوشت جزیره دچار شود

واکنش رئیس شورای شهر و نماینده لاهیجان به ساخت و ساز در خیابان شهید مطهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسینعلی خدایگانی و ذبیح الله نیکفر نسبت به ساخت و ساز بدون پروانه در خیابان شهید مطهری(بلوار) لاهیجان واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسینعلی خدایگانی در جلسه شورای شهر با انتقاد از ساخت و ساز بدون پروانه در خیابان شهید مطهری(بلوار) اظهار داشت: احدی از شهروندان لاهیجانی در خیابان شهید مطهری علاوه بر احداث یک باب ساختمان به متراژ هزار متر مربع بدون پروانه ساختمانی، اقدام به احداث دو باب مغازه در ساختمان مذکورکه مسکونی بوده نموده است.

وی  با بیان اینکه ساخت و ساز تجاری در این خیابان برخلاف نقشه جامع و طرح تفصیلی بوده و این منطقه نیز از نقاط گردشگری  لاهیجان است گفت: خواستار رسیدگی موضوع و ارائه گزارش شهرداری در این خصوص به شورای شهر هستم.

حسینعلی خدایگانی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه جلسات شورای اسلامی شهر لاهیجان همواره علنی بوده و همه شهروندان می توانند در آن شرکت نمایند گفت: از کلیه  شهروندان و صاحب نظران دعوت میکنم تا در جلسات شورا حضور یابند.

اجازه نمی دهیم بلوار شهیدمطهری به سرنوشت جزیره دچار شود

ذبیح الله نیکفر نیز در گفتگو با «لاهیجان»، با بیان اینکه از همه اشخاص حقیقی و حقوقی کمک میخواهیم تا مانع رفتارهای این چنینی شوند افزود: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم بلوار شهید مطهری لاهیجان نیز به سرنوشت جزیره دچار شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه اگر در گذشته عده ای بدون مجوز ساخت و سازهایی داشتند و بعد مشکل خود را حل می کردند تصریح کرد: ولی مشکلاتی از این دست که برخلاف طرح جامع و طرح تفصیلی شهر است فقط با قلع و قمع حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه از همه مسئولین ذیربط می خواهیم که با این موضوع برخورد جدی داشته باشند گفت: صدور هرگونه مجوز و کمک به پروژه هایی از این دست برای تجاری کردن فضای بلوار شهیدمطهری لاهیجان خیانت به مردم لاهیجان است.

Share