کابینه خط قرمز دولت نیست

همه آنچه که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در دیلمان گفت+ حواشی

پراوزان خاطر نشان کرد: این دولت همان گونه که رئیس جمهور اعلام کردند با هیچ نقدی مقابله نخواهد کرد و نقد را راه اصلاح نواقص کار دولت می داند، اما نگرانی ما از تخریب های بی جا، بی اخلاقی ها و تهمت هایی که علیه دولت شکل گرفته، است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همای گیلان: مدیر کل سیاسی وامنیتی انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه پس از ۱۵ سال ، امروز دوباره به دیلمان آمدم گفت: و از اینکه ساخت و سازهای خوبی در بخش دیلمان انجام گرفته بسیار خوشحالم و امیدوارم روز به روز شاهد رشد و توسعه بخش دیلمان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۳ سال از عمر دولت گذشته افزود: اگر مروری به تفکرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ داشته باشیم، می بینیم که به جز ۲ نفر، دیگر کاندیداها ازلحاظ تفکرات و اینکه اوضاع ایران در داخل و فضای بین المللی شرایط خوبی ندارد با مردم هم عقیده و هم نظر بودند.
مدیرکل دفتر سیاسی امنیتی انتخابات استان گیلان اضافه کرد: همه کاندیداها اعتقاد داشتند، به دلیل قطعنامه هایی که در سازمان ملل علیه ایران تصویب شده بود کشور در وضعیت بدی به سر می برد و در آستانه جنگ قرار گرفت که در نتیجه در سال ۹۲ مردم با آگاهی از شرایط آن زمان به حجت الاسلام روحانی که فردی پرتوان تر و دارای زبان گویاتری بود رای دادند و دولت توانست با درایت و رهنمودهای رهبری و تلاش تیم مذاکره کننده از یک جنگ ناخواسته جلوگیری نماید.
پراوزان با بیان اینکه پیش از این دولت حتی کشورهایی همچون روسیه و چین قطعنامه های علیه ما را امضا می کردند اظهار داشت: امروز با دیپلماسی قوی کشور و دولت در سطح بین الملل همین کشورها نیز برای حل مشکلات در سوریه و منطقه از ایران تقاضای کمک می کنند.
وی عنوان کرد : بسیاری می گویند چرا وقتی کشور خود دچار مشکل است این قدر در سوریه هزینه می کند؟ حال من می گویم که مشکلی که به طور مثال در دیلمان وجود دارد بزرگتر از مشکل کشور در سوریه نیست، چرا که اگر ایران در سوریه نبود امروز این امنیت در کشور وجود نداشت و باید با داعش و گروه های تروریستی در داخل کشور می جنگیدیم.

دولت با هیچ نقدی مقابله نخواهد کرد

در میان سخنان پراوزان، قربانی شورای روستای میکال و رئیس دفتر نماینده لاهیجان و سیاهکل در دیلمان با اعتراض به سخنان پراوزان وی را متهم به تبلیغ برای دولت کرده و از سخنان وی در خصوص دست آوردهای این دولت انتقاد کردند و خواستند که پراوزان تنها درباره انتخابات صحبت کند.
مدیر کل سیاسی امنیتی انتخابات استان گیلان در واکنش به سخنان قربانی گفت: این دولت کاملا انتقاد پذیر بوده و انتقادات تندترو بدتر از این را شنیده و خواهد شنید و واکنشی نشان نخواهد داد و از این انتقادات جلوگیری نخواهد کرد.
پراوزان خاطر نشان کرد: این دولت همان گونه که رئیس جمهور اعلام کردند با هیچ نقدی مقابله نخواهد کرد و نقد را راه اصلاح نواقص کار دولت می داند، اما نگرانی ما از تخریب های بی جا، بی اخلاقی ها و تهمت هایی که علیه دولت شکل گرفته، است.
وی اضافه کرد: واقعیت ها و دست آوردهای دولت باید گفته شود و این وظیفه ما مدیران دولت است که از دولت دفاع کرده و عملکردهای آن را به گوش مردم برسانیم.
مدیرکل سیاسی امنیتی انتخابات استان گیلان افزود: اینکه بسیاری از کارخانه ها در حال تعطیلی بودند و این دولت با تلاش زیاد توانست مانع از تعطیلی آنها شود، رشد اقتصادی از منفی ۶ درصد به بیش از ۶ درصد رسیده، قیمت نفت افزایش یافته و تحریم های بسیاری علیه ایران لغو شده باید گفته شود، اینکه امروزبسیاری از مردم پایین تر از خط فقر قرار دارند، محصول دولتی است که در ۸ سال بی حساب و کتاب فقط خورد و در طول ۸ سال نتوانست هیچ گاه بودجه خود را به موقع به مجلس تقدیم کند، دولتی که در نهاد خود ناآرامی و جنگ داشت.

دولت یازدهم اعضای کابینه را خط قرمز خود نمی داند

پراوزان ادامه داد: این دولت دروغ نمی گوید و سعی در فریب مردم ندارد و هیچ یک از مدیران و اعضای دولت را خط قرمز خود نمی داند و بارها اعلام کرده هر مدیری اگر تخلف کرده باشد باید با آن برخورد جدی شود و همواره معتقد است باید با مردم شفاف بود و واقعیت ها را به مردم گزارش داد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این دولت یک انتخابات را برگزار کرده و اساس کار ما در برگزاری انتخابات اجرای قانون است اظهار داشت: به هیچ عنوان از قانون عدول نخواهیم کرد وبا اینکه بیشترین اختلاف نظرها را با هیات های نظارت و شورای نگهبان داشتیم، هیچ گاه این اختلاف ها به دعوا کشیده نشد.
مدیرکل سیاسی امنیتی انتخابات استان گیلان گفت: دولت استفاده از تمام رسانه ها را برای همه افراد باز گذاشته تا بتوانند با مردم ارتباط داشته باشند، برای خود تبلیغ کنند وحتی از دولت انتقاد کنند که می بینید باز گذاشتن این فضا به آنجا رسید وزیری که در دولت قبل ۸۰ رای آورده بود در این مجلس که بر بستر آگاهی مردم شکل گرفته ۱۸۰ رای را اخذ می نماید و این شرایط در حالی ایجاد شده که ما فضا را برای آگاهی مردم باز گذاشته و جامعه را به سوی آگاه شدن و شناخت بیشتر هدایت می کنیم.
پاوزان در انتها بیان داشت: امیدوارم خداوند یاری گر ما باشد تا به آنچه دولت در نظر دارد و هدف ما میباشد دست یابیم.

در گذشته دولتی می گفت خط قرمز من کابینه است

درپایان رئیس دفتر دکترنیک فر و شورای میکال گفت: چرا شما در اینجا از دولت گذشته انتقاد می کنید و از این دولت تمجید می کنید. شما باید راهکار بدید در مورد انتخابات نه حمایت، هر دو دولت مشکل دارند دولت جدید گفت هر صد روز گزارش می دهم و اقتصاد رو اصلاح می کنم اما صد تا قدم بر نداشت ما مشکل ما معیشت مردم است طی ۳۷ سال هنوز مشکل زباله مردم حل نشده است.
که پراوزان پاسخ داد: الان موقع انتخابات نیست من باید الان از دولت خود بگوییم این خلاف قانون نیست دادن سیاسی و آگاهی سیاسی هیچ مشکلی ندارد من دوست دارم شما مرا انتقاد کنید .مگر می شود من مدیر کل سیاسی باشم اما کاری به دولت گذشته وحال نداشته باشم دولت با همه نداری رشد آماریش از دولت گذشته بهتر است من می گم اگر می شود با بی پولی کار کرد دولت گذشته چکار می کرد ما مدیران دولت باید از دولت حمایت کنیم ولی کارکنان آزادند ما باید اطلاعات سیاسی بالایی داشته باشیم ملتی که سیاسی باشد یعنی فرهنگ بالایی دارند. در انتخابات اعضای هیات اجرای و نظارت نمی توانند له یا علیه کسی کار کنند اما می توانند در مورد انتخابات صحبت کنند همچنین تبلیغ دولت روحانی وظیفه من است تا زمان انتخابات حتی خود کاندیداها قبل از انتخابات می توانند برای خود تبلیغ کنند منتها نباید بگویند ما قصد کاندیدا شدن را داریم اما بقیه می توانند لذا چه اصول گرا و چه اصلاح طلب باید از کاندیدای خود بگویند تا مردم پای صندوق بیایند.
فرد دیگری گفت ما با دولت مشکلی نداریم مشکل ما حقوق های نجومی و وامهای میلیاردی است که پراوزان گفت: الحمدالله این دولت نشان داد که موافق این موضوعات نیست شما مقایسه کنید این هم وامها دولت گذشته کجا رو شد یک دولتی می گوید خط قرمز من هیات دولت است می گویند معاون تو عنصر فساد است مگر می شود ایشان خط قرمز باشد کجا دیدید این دولت این کار رابکند این دولت بود که این فسادها را پخش کرد دولت کجا از این افراد حمایت کرد به دستگاه قضا گفت جلو این افراد را بگیریدچگونه است که دولت می خواهد یک کار کوچک برگزار کند مثل کنسرت جلوگیری می کنید چرا حقوق ها نجومی و جلوی وامهای میلیاردی را نمی گیرند.اگر فردی گفت فلانی مفاخر جامعه است اولا نظر خودش راگفت در ثانی آیا گفت این ها خط قرمز من هست.
وی در پایان گفت :من اصلا ازصحبت های اقای قربانی ناراحت نشدم بلکه خوشحال هم شدم چون این سوالات باعث آگاهی می شود.

Share