وقت کشی ادامه دارد

نیکومنش: لایحه خرید امتیاز سپیدرود رشت فردا در صحن علنی شورا مطرح نمی‌شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نیکومنش نودهی با بیان اینکه خرید امتیاز باشگاه سپیدرود هزینه نیست، تاکید کرد: هزینه در ورزش یک سرمایه‌گذاری فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و می‌توان با بهره‌گیری درست از این سرمایه اجتماعی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مظفر نیکومنش نودهی نایب ریس شورای شهر رشت دز گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: بنده از موافقین خرید تیم سپیدرود هستم زیرا در مورد ورزش هرچقدر هزینه کنیم برای سلامت جامعه هزینه کرده ایم و اگر در راستای امید و نشاط برای جوانان بتوانیم خوب عمل کنیم به نتیجه خوبی خواهیم رسید.

وی افزود: با روشن شدن وضعیت تیم میتوانیم آرامش فکری مناسبی به بازیکنان هدیه کنیم.

نیکومنش نودهی با بیان اینکه خرید امتیاز باشگاه سپیدرود هزینه نیست، تاکید کرد: هزینه در ورزش یک سرمایه‌گذاری فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و می‌توان با بهره‌گیری درست از این سرمایه اجتماعی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش داد.

نیکومنش گفت: لایحه خرید امتیاز سپیدرود رشت فردا در صحن علنی شورا مطرح نمیشود. نظر بنده بر این بود که حتما در جلسه مشخص شود اما گویا اعضای شورا در جلسه قبل تصمیم گرفته بودند که کارگروهی تشکیل دهند. اما چه بهتر بود این کارگروه بعد از خرید سپیدرود تشکیل و انجا مشخص میشد که تیم در چه وضعیتی است.

وی در پایان اظهار کرد: کارگروه مورد نظر متشکل از کمیسیون فرهنگی، بودجه شورا، نماینده شهرداری، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال خواهد بود

Share