در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

نظر فرماندار انزلی درباره استعفای شهردار و همچنین رفتن احتمالی خودش از این شهرستان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان انزلی در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص استعفا و تغییر شهردار انزلی اظهار کرد: انزلی موقعیت جغرافیایی و اقتصادی خاصی دارد و آقای پورشعبان زحمات زیاد برای این شهر کشیدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان انزلی در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص استعفا و تغییر شهردار انزلی اظهار کرد: انزلی موقعیت جغرافیایی و اقتصادی خاصی دارد و آقای پورشعبان زحمات زیاد برای این شهر کشیدند.

فرماندار انزلی در ادامه اظهار کرد: ایشان با توجه به عمل قلب بازی که انجام دادند خودشان متوجه شدند که با توجه به بیماری و شرایط جسمی موجود نمی توانند با توان کامل خود در صحنه حاضر شوند و به همین منظور استعفا دادند.

وی با بیان اینکه شهردار انزلی همواره مورد حمایت اعضای شورا بوده است، یادآور شد: انتقاد صورت گرفته علیه شهردار از روی دلسوزی بود و اعضای شورا باید در مورد عملکرد ایشان نظر بدهند.

آنچه در توان داشتم به کار بردم

صفرنژاد در مورد تغییر فرمانداران گیلان و همچنین درباره شایعه رفتنش از فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بنده به عنوان یک سرباز برای نظام در حال انجام وظیفه هستم و تمام آنچه که در توانم داشته‌ام در جهت رفع مشکل مردم شهرستان بکار برده‌ و خواهم برد و تا زمانی که استاندار محترم تشخیص بدهند که بنده می‌توانم برای شهرستان مفید باشم انجام وظیفه خواهم کرد.

گفتنی است هم اکنون جلسه بررسی استعفای شهردار انزلی با حضور فرماندار در ساختمان شورا در حال برگزاری است.

Share