در ناهار مشترک

نظرمحمدی: امیدوارم سال آینده جشن صعود بگیریم/مایلی‌کهن: به گیلانی بودنم افتخار می‌کنم

رشت – نشست صمیمی استاندار گیلان با بازیکنان و کادر فنی سپیدرود و ملوان به صرف ناهار در کاروانسرای لات شاه عباسی رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست صمیمی استاندارگیلان با بازیکنان و کادر فنی سپیدرود و ملوان به صرف ناهار در کاروانسرای لات رشت برگزار شد(گزارش تصویری و اظهارات استاندار)

امیدوارم سال آینده جشن صعود بگیریم

علی نظرمحمدی؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در این نشست گفت: بسیار خوشحالم در جمعی حضور دارم که سپیدرود و ملوان را شناسنامه فوتبال استان گیلان می دانند.

وی اظهار کرد: علی رغم تمام محدودیت ها و کمبودها توانستیم در نیم فصل اول لیگ دسته اول کشور نتایج خوبی بگیریم که این موفقیت را مدیون تلاش های بی وقفه بازیکنانی هستیم که امروز در این جمع حضور دارند از شما به عنوان مقام عالی استان تقاضا دارم همانگونه که تاکنون از دو باشگاه حمایت کرده اید، باز هم حمایت های خود را از ما دریغ نکنید.

نظرمحمدی گفت: حمایت مسئولان به ویژه استاندار گیلان مایه دلگرمی بازیکنان و کادر فنی این دو تیم با سابقه است و امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

به گیلانی بودنم افتخار می‌کنم

همچنین محمدعلی مایلی کهن؛ سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: فوتبال تنها ورزش نیست، در دنیا همواره به بهانه های مختلف کشورها در حال جنگ با هم هستند و این فوتبال است که می تواند ملت ها را به هم نزدیک کند.

وی افزود: تلاش می کنیم در کنار رقابت ورزشی، هدف و اصل بزرگ فوتبال درجهان که بازی جوانمردانه است را محقق کنیم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه به ایرانی و گیلانی بودن خود افتخار می کنم، یادآور شد: زادگاه من نیز انزلی می باشد و به این واسطه با شرایط استان آشنا هستم.

وی همچنین اضافه کرد: معتقدم علاوه بر تجهیز و نوسازی ورزشگاه های موجود رشت و انزلی لازم است مضاف بر استادیوم های موجود، استادیوم های جدیدی در هر دو شهر ساخته و با توجه به آب و هوای استان گیلان تاکیدا از چمن طبیعی استفاده شود.

Share