حجت الاسلام شفیعی:

مردم هاشمی را از عمق جان دوست داشتند/ او عاشق آبادانی و توسعه بود

شفیعی تصریح کرد: خانواده آیت الله هاشمی همیشه متمکن بودند و اوضاع مالی خوبی داشتند اما هاشمی نه تنها یک ریال از جمهوری اسلامی استفاده نبرد بلکه اموال خود را نیز در بسیاری از موارد برای جمهوری اسلامی هزینه کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم بزرگداشت ارتحال یار دیرین امام(ره) و رهبری، عالم عالیقدر و مبارز نستوه” آیت الله هاشمی رفسنجانی” روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ازساعت ۱۵ الی۱۶:۳۰در مسجد جامع گلشن منطقه آزاد انزلی برگزار شد(گزارش تصویری)

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، حجت الاسلام شفیعی در این مراسم ملاک فضیلت یک انسان بر انسانهای دیگر را علم، دانش و کمالات دانست و گفت: مجلس امروز به یاد یک مسئول آگاه، خبره، مجتهد و مبارز نستوه برگزار شده است.

وی در ادامه با ذکر برخی دیگر از فضائیل آیت الله هاشمی گفت: ایشان از سی سال قبل مجتهد بود و به معنای کلمه آیت الله بودند.

نماینده اسبق فومن اظهار کرد: هاشمی مورد اعتماد و وثوق امام بود و تمامی امور را در زمان امام ایشان مدیریت می کردند.

شفیعی تصریح کرد: خانواده آیت الله هاشمی همیشه متمکن بودند و اوضاع مالی خوبی داشتند اما هاشمی نه تنها یک ریال از جمهوری اسلامی استفاده نبرد بلکه اموال خود را نیز در بسیاری از موارد برای جمهوری اسلامی هزینه کرد.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت گیلان به مدیریت هشت سال جنگ تحمیلی توسط آن مرحوم اشاره کرد و افزود: مردم هاشمی را از اعماق جان دوست داشتند.

وی با انتقاد از رویکرد صدا و سیما قبل از فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: صدا و سیما هم اکنون فیلم ها و اظهارات ایشان را پخش میکند ولی پیش از این کلامی درباره هاشمی اطلاع رسانی نمی کرد.

شفیعی با بیان اینکه آیت الله هاشمی یک شخصیت ممتاز و انقلابی بود اظهار کرد: امام راحل فرمودند «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است» و امام بعد از ترور ایشان دو گوسفند قربانی کردند.

نماینده اسبق فومن به درک سیاسی بالای آن مرحوم اشاره کرد و گفت: هاشمی تمام عمرش را وقف مردم، انقلاب و مملکت کرد.

نماینده ولایت فقیه در حج و زیارت گیلان در پایان با اشاره به رویکرد توسعه محور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آیت الله هاشمی هفت ماه پیش به منطقه آزاد انزلی سفر کرد زیرا او عاشق آبادانی و توسعه بود.

 

Share