سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ

مردم شهرهای دیگر از کارهایی که در رشت انجام شده تعریف می‌کنند

مصطفی رضازاده درباره عملکرد شهردار رشت گفت: شهرداران قبلی تخصص و تحصیلات لازم مدیریت شهری و توان اجرایی همچون ثابت قدم را نداشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: دکتر ثابت قدم در تاریخ شهرداری ایران دست به کارهایی زده است که الگویی برای اجرا در دیگر شهر ها شده است.

مصطفی رضازاده درباره عملکرد شهردار رشت گفت: شهرداران قبلی تخصص و تحصیلات لازم مدیریت شهری و توان اجرایی همچون ثابت قدم را نداشتند.­از زمانی که او بر سرکار آمده است پروژه ­هایی زیادی در این شهر افتتاح شده است. پیش از این حتی ماه ­ها از افتتاح پروژه ­های جدید خبری نبود. نورپردازی و زیباسازی  که در شهر انجام شده است قبلا وجود نداشته، حتی قایق هایی که در مسیر رودخانه ­های شهر قرار است گذاشته شود و این کارهایی که برای جذب گردشگر از کشورهای اروپایی انجام شده است، همه ارزشمند است.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ تاکید کرد: او در مدت مدیریت خود کارهای زیادی در این شهر انجام داه است اما چون بعضی خود مدیر نیستند و پتانسیل اجرایی ندارند با این تغییرات مخالفت می کنند.

او افزود: من در خیابان سعدی زندگی می کنم پیش از اجرای پروزه پیاده راه آلودگی صوتی در این مسیر خیلی آزار­دهنده بود اما بعد از اجرای­ این پروژه تردد در این مسیر بسیار لذت بخش است و هم از نظر سلامتی و هم روانی تاثیر مثبتی بر مردم داشته است.

رضازاده همچنین گفت: بسیاری از اعضای شورا اصالتا رشتی نسیتند، ولی با این حال مردم رشت به آنها اعتماد کرده و آنها را نماینده خود در این شهر دانسته اند. پس انتظار ما این است که از پتانسیل های خود برای اجرای برنامه هایی که به نفع مردم شهر است به کار گیرند.

او تاکید کرد: من به واسطه شغل خود با مردم این شهر ارتباط دارم و نظرشان را شنیده ام آنها نیز از پروژه هایی مثل پیاده راه اضی هستند. ممکن است مشکل کمبود پارکینگ در برخی مسیرها وجود داشته باشد اما باید به هر پروژه ای فرصت داد تا خودش را پیدا کند و مشکلاتش به مروز زمان برطرف شود.

این قهرمان ملی همچنین گفت: هر پروژه موافقان و مخالفانی دارد ولی باید نتیجه اجرای این پروژه را باید دربازه زمانی مثلا تا ۶ سال دیگر دید. همان طور که  پرورش یک ورزشکار زمان می برد و نیاز به حمایت دارد در اجرای پروژه هایی شهری هم شهردار نیاز به حمایت از اعضای شورای شهر دارد و بدون حمایت های آنها نمی تواند کارها را به تنهایی به پیش ببرد.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ اشاره کرد: من زمانی که برای مسابقات ورزشی به شهر های دیگر می روم همه از کارهایی که در شهر رشت در حال انجام است می پرسند و تعریف می کنند.

او در پایان گفت: بسیاری از مردم از کارهایی که در شهر در حال انجام است راضی هستند اما هر پروژه ای ممکن است مخالفانی هم داشته باشد که این طبیعی است. ولی امیدوارم همه در راستای حمایت از شهردار و تغییرات مثبت در این شهر گام بردارند.

 

Share