امام جمعه رودسر؛

مردم بصیر و آگاه هستند و بداخلاقی و اهانت را می دانند و بموقع پاسخ آن ها را خواهند داد

امام جمعه شهرستان رودسر گفت: عده ای می خواهند با اهانت و فحاشی، فضای وحدت و اتحاد جامعه اسلامی ایران را تخریب کنند و این، امری ناپسند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام تقی روحانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهارداشت: دشمن امروز فهمیده که با اتحاد و رهبری آیت الله خامنه ای، همه موانع پشت سر گذاشته شده است ولی عده ای می خواهند این اتحاد و وحدت را به هم بزنند و با اهانت، این فضای همدلی را از هم بپاشند.

وی افزود: هدف آنها با دامن زدن به اختلافات، این است که مسئولان به بجای اینکه به خدمتگزاری به مردم و سامان دادن امور مشغول شوند، با پرداختن به حاشیه ها، وقتشان گرفته شود.

امام جمعه رودسر خاطرنشان کرد: امروز تکیه رهبری بر همدلی و همزبانی است ولی چرا عده ای می خواهند جلوتر از رهبری حرکت کنند و شعارهای وحدت آفرین رهبری را بشکنند؟

وی یادآور شد: مردم بصیر و آگاه هستند و بداخلاقی و اهانت را می دانند و بموقع پاسخ آن ها را خواهند داد.

امام جمعه رودسر گفت: امروز رزمندگان ما در جبهه دیپلماسی برای ایران افتخار می آفرینند و آنان به گونه ای رفتار کردند که جهان، ایران هسته ای را پذیرفت.

وی یادآور شد: شماری از دانشمندان آمریکایی امروز به رئیس جمهوری منتخب این کشور اعلام می کنند که برجام را به هم نزنید زیرا آمریکا منزوی خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: استکبار دنبال نابودی خط مقاومت بود ولی امروز می گوید آنچه شما درباره مقاومت می گفتید و می گویید، درست است.

وی خاطرنشان کرد: با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری همه این موانع که در کشور ایجاد شد پشت سر گذاشته شده و همه امروز نیازمند همدلی و اتحاد هستیم که باید آن را حفظ کنیم.

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

جلسه رفع موانع تولید و اقتصادی مقاومتی، جلسه صادرات غیرنفتی و نشست با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، از جمله برنامه های فردا (جمعه) واعظی در سفر به این استان است.

Share