با حکم استاندار گیلان:

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان منصوب شد+ سوابق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی استاندار گیلان، مازیار سید نژاد به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی استاندار گیلان، مازیار سید نژاد به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان منصوب شد.

 سید نژاد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد  شهرسازی بوده و کارشناس اداره کل راه و شهرسازی گیلان می باشد.

گفتنی است اداره کل دفتر امور روستایی استانداری گیلان طی ماه های پیشین با سرپرستی اداره می شد.

 سرپرستی اداره مسکن و شهرسازی شهرستان سیاهکل ، رییس اداره املاک و بانک زمین و در حال حاضر رییس اداره معماری و طراحی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان, نماینده در کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی استان و نماینده وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون ماده ۹۹ ( رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها و خارج از شهرها) و عضو کارگروه تدوین سند توسعه روستایی در برنامه ششم توسعه در استان بخش دیگری از سوابق اجرایی وی می باشد.

سیدنژاد همچنین سابقه همکاری با شبکه تشکل های زیست محیطی ، عضو هیئت موسس انجمن دوستداران میراث فرهنگی استان، عضو جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مهندسان استان ، عضو شورای حامیان تدبیر و امید استان و عضو مجمع مشورتی توسعه استان را در کارنامه دارد.

Share