با حضور مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر

مدیرعامل موسسه مالی اعتباری کوثر گیلان منصوب شد/صدور هوادار کارت طرفداران ملوان

مدیر عامل موسسه مالی‌اعتباری کوثر از صدور هوادارکارت برای طرفداران ملوان انزلی در حمایت از این تیم خبر داد و گفت: این کارت باید بتواند منافع دوسویه طرفداران و موسسه مالی‌اعتباری کوثر را داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, عیسی رضایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران موسسه اعتباری مالی کوثر گیلان با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: هاشمی یکی از پشتوانه‌های نظام اسلامی و نزدیک‌ترین یار حضرت آقا بود و عم فراق وی فشار سنگینی وارد کرد.

وی با بیان اینکه از مرگ هیچ گریزی نیست، افزود: امیدواریم بتوانیم مسیر انقلاب را با وحدت و وفاق گسترده‌ای که روز گذشته در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهد بودیم، پیش ببریم.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اینکه از سه یار خمینی تنها یک سید حسینی باقی مانده است، ادامه داد: اگر دست پدرانه رهبر معظم انقلاب نبود وضعیت ایران بدتر از افغانستان می‌شد و امیدواریم سایه ایشان بر سر ما مستدام باشد.

وی در ادامه تغییر و تحولات مدیران موسسه مالی اعتباری کوثر را از یک سال پیش عنوان کرد و گفت: دلیل تغییر مدیران موسسه مالی اعتباری کوثر گیلان و مازندران بالا بودن نرخ معوقات بانکی است.

رضایی با تصریح بر اینکه مدیر بومی موجب می‌شود عملکرد خوبی در اخذ معوقات بانکی نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: هر جا مدیر غیربومی در موسسه داشتیم در اخذ معوقات بانکی موفق‌تر بودیم و به همین منظور محمدرحیم گل‌بداغی مدیر پیشین موسسه مالی اعتباری کوثر را به خراسان رضوی منتقل کردیم و تیمور کشاورز را از استان البرز به گیلان آوردیم.

وی ماموریت کشاورز در گیلان را ارائه خدمات و گسترش منابع قرض‌الحسنه عنوان کرد و یادآور شد: نسبت به ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه کم‌توجهی شده و باید بیشتر به این امر در جامعه پرداخته شود.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر خاطرنشان کرد: اولویت موسسه مالی‌اعتباری کوثر باید پشتیبانی اولیه از سازمان‌ها از جمله مجموعه دفاعی کشور با در نظر گرفتن قوانین باشد تا دچار نقصان نشوند و حمایت لازم صورت گیرد و در مرحله بعدی حمایت از پرسنل و شاغلان در راستای اجرای طرح حکمت است.

وی با اشاره به حمایت از تیم پرطرفدار ملوان انزلی گفت: هوادار کارت برای طرفداران تیم فوتبال ملوان انزلی در موسسه مالی اعتباری کوثر صادر می‌شود و این کارت باید بتواند منافع دوسویه طرفداران و موسسه مالی اعتباری کوثر را داشته باشد.

رضایی نهادینه شدن فرهنگ استفاده از موبایل برای مشتریان را مهم دانست و متذکر شد: استفاده از موبایل بانک موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش خدمات به مشتریان می‌شود.

 در مراسم مذکور تیمور کشاورز به عنوان مدیر عامل جدید موسسه مالی اعتباری کوثر معرفی و از تلاش‌های محمدرحیم گل‌بداغی مدیر سابق قدردانی شد.

Share