در جلسه شورای اداری

محسنی: تلفن همراه و اینترنت خواسته بحق مردم شفت است / افتخاری: شفت مظلوم است

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: شفت را به محرومیت می شناسند اما من می گویم مظلوم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محمدرضا محسنی در جلسه شورای اداری شفت که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، بیان کرد: با داشتن چهار منطقه گردشگری بستر لازم را برای سرمایه گذاری داریم و سالانه هزاران نفر در راستای گردشگری مذهبی به این شهر سفر می کنند.

وی با اشاره به عقب ماندگی های شهرستان از نظر شاخص های توسعه و عمران اظهار کرد: در دولت یازدهم اقدامات مختلف و گام های مثبتی برای توسعه این شهر برداشته و انقلاب بزرگی در بخش گازرسانی در شفت انجام شده و ۹۳ روستا تا دهه فجر امسال گازدار می شود و به ۵۶ روستا فقط در دولت تدبیر و امید گازرسانی شده است.

به گفته محسنی، ۵۹ روستا دارای آب شرب است که ۱۲ روستا در دولت یازدهم آب شرب دار شده اند ضمن اینکه در بخش راه روستایی در دولت تدبیر و امید، ۶۸ کیلومتر راه آسفالت شده و تا دهه فجر ۲۳ کیلومتر هم اضافه می شود.

وی ارتقاء شبکه های تلفن همراه و اینترنت را جزو خواسته های بحق مردم این شهرستان عنوان و اضافه کرد: ۹ روستای شفت همچنان نقاط کور دارند و فاقد شبکه تلفن همراه هستند.

شفت مظلوم است

حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: شفت را به محرومیت می شناسند اما من می گویم مظلوم است.

وی ادامه داد: همه دغدغه های مسئولان این شهر رفع مشکلات مردم است، برای اعتلای امور باید بینش به کلام و اعتقاد به توسعه داشت.

حجت الاسلام افتخاری افزود: شفت، یک شهر گردشگری است و باید زیرساخت های آن در بخش هایی همچون اینترنت و تلفن همراه توسعه یابد.

شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) نیز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر واقع در شرق استان گیلان حضور یافت.

جلسه رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی، جلسه صادرات غیرنفتی و نشست با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، از جمله برنامه های فردا (جمعه) واعظی در سفر به این استان است.

Share