رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان مطرح کرد:

لزوم حل معضل عدم کارایی دوربین های مداربسته در مقرهای پلیس

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان بر لزوم انجام بازرسی های تخصصی با توجه به انواع پلیس تخصصی،لزوم حل معضل عدم کارایی دوربین های مداربسته در مقرهای پلیس را از مهمترین وظایف بازرسی ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سیدکمال الدین موسوی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در نشست شورای قضایی استان با اشاره به اینکه دوره های منظم سالیانه در راستای اقدامات پیشگیری از جرم با مراجع نظامی و انتظامی تشکیل شده و برگزار می شود، اظهار کرد: بازدید از بازداشتگاه های استان نیز از وظایف محوله ی این سازمان است که به طور منظم صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد:پیشگیری از وقوع جرم جهت صیانت از کارکنان و برخورد با جرائم ارتکابی جهت حفظ صلابت و اقتدار نیرو،از اولویت های بازرسی های این سازمان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان ایجاد و تقویت بازرسی شهری و برون شهری،لزوم تقویت بازرسی از کلانتری و پاسگاه ها جهت نظارت بر عملکرد پرسنل در ارتباط با پرونده های قضایی، لزوم انجام بازرسی های تخصصی با توجه به انواع پلیس تخصصی،لزوم حل معضل عدم کارایی دوربین های مداربسته در مقرهای پلیس را از مهمترین وظایف بازرسی ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم برشمرد.

Share