بیانیه نماینده مردم رودسر و املش

فتنه ۸۸ به ما آموخت که دشمن هیچ فرصتی را از دست نمی دهد/ علاج کار بصیرت است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباسی گفت: فتنه ۸۸ به ما آموخت که دشمن بیدار است و هیچ فرصتی را از دست نمی دهد. اگر غافل ببیند می داند برای رسیدن به مقصود چگونه حتی بر شانه های خواص پا بگذارد. علاج کار بصیرت است و مهم ترین آموزه بصیرت ولایت مداری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسد الله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت ۸ و ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه که در اختیار دیارمیرزا قرار گرفته بدین شرح است:

هشتم دی طلیعه رخدادی بزرگ برای تاریخ ملت ایران است. استکبار جهانی مایوس از همه تلاش های گذشته همچون جنگ، کودتا و تحریم، این بار به آتشی دل بسته بود که از دل فتنه ای بزرگ زبانه می کشید. او می خواست این آتش تا می تواند بزرگ و سرکش باشد. آنقدر بزرگ که ریشه، ساقه و شاخ و برگ انقلاب را یک جا بسوزاند. برای او چه بهتر که ریشه پهناور و ساقه تناور انقلاب به وسیله شاخ و برگ انقلاب بسوزد.
انتخابات جریانی معمول و پرتکرار در تاریخ انقلاب بود برای این موضوع وسیله ای مناسب برای آن هدف شوم بود. از این رو با تمام وجود به میدان آمد و با نفس شیطانی خود تا می توانست بر تنور این آتش دمید. او زخم خورده نام امام، حریم ولایت و عاشورای حضرت اباعبدالله (ع) بود و می خواست از آن جز خاکستر بر جا نماند. ولی از مکر خدا غافل بود. مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین، در پایان این آتش سوزی آنچه خاکسترش بر جا ماند آرزوهای شیطانی او بود.
این بار دست اراده الهی از آستین ملت بیدار ایران اسلامی بیرون آمد و به پیروی از رهبر هوشیار و فرزانه خود طوفانی عظیم فراهم آورد و آتش را به خرمن آرزوهای دشمن انداخت. درود بر مردم بینا و بیدار استان گیلان که پرچمدار این قیام الهی بودند و با خلق حماسه هشتم دی پیشاپیش ملت افتخار آفرین ایران شکوه بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند. فتنه ۸۸ به ما آموخت که دشمن بیدار است و هیچ فرصتی را از دست نمی دهد. اگر غافل ببیند می داند برای رسیدن به مقصود چگونه حتی بر شانه های خواص پا بگذارد. علاج کار بصیرت است و مهم ترین آموزه بصیرت ولایت مداری است.

یاد و خاطره این قیام تاریخ ساز را در سال روز باشکوهش گرامی می داریم.

Share