جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه؛

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه: برداشتن انقلاب اسلامی هدف راهبردی دشمن است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از بین بردن انقلاب راهبرد دشمن است گفت: فتنه حرکت خاموش دشمن بوده و تلاش دارد شهادت‌طلبی را تبدیل به رفاه‌طلبی کرده و با شعار تعامل برای استحاله انقلاب نفوذ کند و امروز رسالت تمام ملت استمرار و تداوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با سپاس از خداوند اظهار کرد: شاکر نعمت دینی، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: مومن شدن سخت و در راه مستقیم ماندن سخت‌تر بوده و برخی از افراد با تلاش بسیار در زندگی در راه اسلام مجاهدت کردند و به قله رسیدند اما عاقبت بخیر نشدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مومن همواره این دلواپسی را دارد چگونه از دنیا می‌رود، تصریح کرد: عده‌ای در جنگ سخت، نرم و دوران فتنه ریزش می‌کنند، فتنه حرکت خاموش دشمن است.

وی فتنه را تاریک کننده و نابود کردن روشنایی‌ها دانست و گفت: مرگ حق است و همه ما این مسیر را طی می‌کنیم مراقب باشیم مرگ وجود دارد، انقلاب کردن دشوار اما نگه داشتن انقلاب دشوارتر است.

حاجی‌صادقی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ماه سال ۹۴ فرمودند دشمن به سردمداری آمریکا جبهه‌ای وسیع، عظیم و نامتجانس در مقابل انقلاب اسلامی جبهه واحد تشکیل داده است، دشمن به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

برداشتن انقلاب اسلامی هدف راهبردی دشمن است

وی با اشاره به اینکه بین ایران و آمریکا انقلاب اسلامی نشسته است، خاطرنشان کرد: برداشتن انقلاب اسلامی راهبرد دشمن بوده و انقلاب اسلامی باید در مقابل استکبار انسجام و وحدت داشته باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه باید تمام همت جامعه در راستای افزایش ماندگاری انقلاب اسلامی باشد، افزود: عناصر ماندگاری انقلاب را باید بشناسیم و آن را تقویت کنیم و امروز رسالت تمام ملت استمرار و تداوم انقلاب اسلامی باید این موضوع باشد.

وی آشتی‌پذیری بین انقلاب اسلامی و استکبار را بی‌معنا خواند و بیان کرد: جنگ بین اسلام و کفر و نبرد خدا و شیطان است و با مذاکره و گفت‌و‌گو پایان نمی‌یابد و امروز دنیای استکبار به این جمع‌بندی رسیده که با جنگ سخت انقلاب اسلامی نمی‌شکند.

دشمن با شعار تعامل به دنبال نفوذ برای استحاله انقلاب است

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه استکبار برای ۲۰ سال آینده با هدف مقابله با انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده که تعامل کند، یادآور شد: برخی افراد دنبال این هستند که انقلاب را به‌روز کنند  و این افراد مستعد برای تعامل هستند.

وی با بیان اینکه دشمن با شعار تعامل به دنبال نفوذ برای استحاله انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما امانتدار شهدا و بدهکار انقلاب اسلامی هستیم و توطئه دشمن وجود دارد و هنوز آمریکا شیطان بزرگ است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در تلاش است ذائقه جامعه را تغییر دهد و شهاد‌ت‌طلبی را تبدیل به رفاه‌طلبی کند.

وی با بیان اینکه نسبت به خطر وجود دشمن باید هوشیار باشیم، افزود: قرآن به ما یاد داد قبل از توحید مبارزه با شرک لازم است و قبل از تولی باید تبری داشته باشیم و از قرآن یاد گرفتیم بدون تبری نمی‌توان تولی پیدا کرد.

حاجی‌صادقی شناسایی عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی را ضرورت دانست و گفت: انقلاب اسلامی موجود زنده و در حال حرکت بوده و اسلام ناب موتور محرکه انقلاب محسوب می‌شود و دشمن به دنبال خاموش کردن اسلام ناب است.

وی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را بر سر اسلام ناب خواند و یادآور شد: دشمن به دنبال جایگزین کردن اسلام سکولار به جای اسلام ناب بوده و حرکت انقلاب دارای هدایت‌کننده و ولایت راهور صراط مستقیم انقلاب اسلامی است.

این مسؤول با بیان اینکه دشمن با تعامل به دنبال تغییر خطوط قرمز رهبری است، خاطرنشان کرد: استکبار بر حضور مردم در انقلاب اسلامی حساسیت دارد و تلاش می‌کند مردم را از انقلاب جدا کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اهل گفت‌وگو و پایین آمدن از اصول خود نیست، متذکر شد: دشمن روحیه استکبار ستیزی را حفظ کرده و تیرهای خود را به طرف ایمان جوانان هدف رفته است.

Share