رئیس مجمع عالی بسیج گیلان؛

عده‌ای حاضر نیستند روی پرچم گام بردارند/شعار مرگ بر آمریکا به معنای تحقیر دشمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: تحقیر استکبار و ایستادگی و مقاومت مستضعفان در مقابل مستکبران راهبرد انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار نظرعلی علیزاده به مناسبت یوم‌الله ۸ و ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) رشت با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای اصلی انقلاب اسلامی استکبارستیزی است اظهار کرد: نگاه و خطاب امام (ره) به جریان مردمی به عنوان مستضعفان برای ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است.

وی به دعوت امام (ره) از مستضعفان برای هدف قرار دادن استعمار و استکبار اشاره کرد و افزود: قیام مستضعفان علیه مستکبران در کلام امام (ره) آمده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تأکید بر احقاق حق مستضعفان از مستکبران، بیان کرد: اکنون انقلاب اسلامی از ایران عبور کرده و مستضعفان در جهان اسلام در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

علیزاده، یکی از سیاست‌ها در استکبارستیزی را تحقیر دشمن خواند و تصریح کرد: تحقیر مستکبران یکی از سیاست‌های مبارزه با استکبار جهانی است و انقلابیون براساس این راهبرد و سیاست با استکبار مبارزه می‌کنند.

*شعار مرگ بر آمریکا به معنای تحقیر دشمن است

وی به تلاش برخی از افراد در داخل کشور به منظور گرفتن شعار مرگ بر آمریکا از ملت بزرگ ایران اشاره کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا به معنای تحقیر دشمن است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به زیرپا گذاشتن پرچم آمریکا و انگلیس توسط دانشجویان در این استان، خاطرنشان کرد: عده‌ای دستور جمع‌آوری پرچم آمریکا را دادند و حاضر نیستند روی پرچم گام بردارند.

علیزاده به تلاش برخی در بزک کردن چهره آمریکا در داخل کشور اشاره کرد و یادآور شد: ترک شعار مرگ بر آمریکا به معنای جدا شدن از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر مردم با بصیرت بالای خود تشخیص دهند وارد میدان می‌شوند، اظهار کرد: ملت ایران دشمن را می‌شناسد و از ارزش‌های خود کوتاه نمی‌آید.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به اهانت فتنه‌گران به خیمه‌های امام حسین (ع) در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: ملت با بصیرت ایران تحمل اهانت به خیمه‌های امام حسین (ع) را نداشتند و با ورود به صحنه بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

علیزاده با اشاره به اینکه برخی موافق برگزاری تجمع مردم ولایتمدار گیلان در هشتم دی‌ماه سال ۸۸ نبودند، بیان کرد: تجمع مردم مورد قبول بعضی از مسؤولان نبود و با تلاش بسیار مجوز راهپیمایی در رشت را صادر کردند.

وی، قیام مردم رشت در هشتم دی‌ماه سال ۸۸ را خودجوش خواند و تصریح کرد: مردم ولایتمدار گیلان با بصیرت خود نشان دادن در تمام عرصه‌ها پیشگام هستند.

Share