میرشمس مومنی زاده مطرح کرد:

ضرورت تسریع در تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر فومن

فرماندار فومن خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی فومن و مسکن‌مهر این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات راهداری و راه و شهرسازی شهرستان فومن با محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی گیلان و میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان فومن در دفتر فرمانداری این شهر برگزار شد.

فرماندار فومن در این جلسه با اشاره به کارنامه درخشان وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه های عمرانی به ویژه در شهرستان ،اظهار کرد: در همین راستا عملکرد اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه تابعه آن در شهرستان فومن نیز مطلوب بوده است.

میرشمس مومنی زاده به پروژه های نیمه کاره مسکن مهر و تقاطع غیر همسطح ورودی شهر فومن اشاره کرد و افزود: به رغم تلاش ها و اقدامات خوب انجام شده در دو سال گذشته ولی هنوز این پروژه ها بعد از سال ها ناتمام مانده است.

وی ادامه داد:انتظار می رود با توجه به بازخورد نامطلوب طولانی شدن مدت ساخت این پروژه در اذهان عمومی شهرستان، اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل این پروژه ها تصمیمی مناسب اتخاذ کند.

فرماندار فومن با بیان اینکه ما به عنوان مسئول، پاسخگوی افکارعمومی جامعه به ویژه مردم شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: توقف طولانی مدت این پروژه ها نه به نفع نظام و نه مردم است.

به گفته این مسئول با توجه به اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر فومن به عنوان یک پروژه ملی است و جلسات متعددی با حضور مسئولان وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرستان برگزار شده است نیازمند یک مدیریت مطلوب و سریع در جهت تعیین تکلیف شدن پروژه و تکمیل آن است.

در پایان جلسه باتوجه به انتزاع راه و شهرسازی از راهداری ،نیما شفقی رئیس سابق راه و شهرسازی فومن به عنوان مدیریت جدید راهداری شهرستان و امید یزدان داد به عنوان رئیس جدید راه و شهرسازی فومن معرفی شد.

Share