به مناسبت کنسرت استاد ناصر مسعودی

شبی که رشت شهر اولین‌ها؛ شاهد قلب های تپنده و پر از عشق بود

پریناز جهان مهمانی: کنسرت استاد ناصر مسعودی شب گذشته ۱۶ دی ماه سال جاری در سالن نامجو ورزشگاه یادگار امام(ره) رشت با حضور تنی چند از بزرگان موسیقی ایران نظیر استاد مجید درخشانی و پرواز همای در کنار حضور پرشور مردم علاقه مند به موسیقی و آواز برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شب گذشته بعد از مدت ها طنین دلنواز استاد ناصر مسعودی اشک ها و لبخندهایی را برچهره جوانان گذشته و امروز دیارمیرزا روانه کرد.(گزارش تصویری)

از کودک دوساله در آغوش گرفته شده تا پیرمرد عصا بدست ایستاده‌ در ردیف آخر تنها این شور و نشاط بود که در بین چهره ها موج میزد.

از صدای پر توان و نگاه پر از عشق استاد می‎شد فهمید که هنوز عشق به هموطن و عشق به موسیقی در وجودش پایدار است. این را بارها از او شنیدم و در نگاهش عشق را دیدم.
دو مهمان ویژه کنسرت نیز استاد «مجید درخشانی» و پسر گیلان زمین، «پرواز همای» بودند تا بیانگر این نکته باشند که علاوه بر مردم اساتید موسیقی و آواز ایران نیز دلتنگ شنیدن صدای بلبل گیلان هستند.

به گفته استاد، پرواز همای گیلان ادامه دهنده راه او خواهد بود و ادامه این مسیر را دست جوانان امروز دیار میرزا قرار می‎دهد.

شاید بتوان گفت هیچکس در گیلان چه پیر و چه جوان نیست که با تصنیف گیلکی «بنفشه گول» بهترین لحظات از زندگی خود را مرور نکرده نباشد. دیشب کسی نبود که همراه با نوای سازها و صدای استاد بنفشه گول را زمزمه نکند.

آری دیشب رشت شهر اولین ها؛ شاهد قلب های تپنده و پر از عشق بود.

Share