دیارمیرزا گزارش می دهد

شانس بالای ۴ نفر برای تصاحب یک کرسی؛ چه کسی مدیر مخابرات منطقه گیلان می‌شود؟

پس از انتصاب رضا خضردوست به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش خدمات ارتباطات مخابرات، شرکت مخابرات منطقه گیلان نهادی است که می بایست تکلیف ریاست آن طی چند روز آینده مشخص شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از انتصاب رضا خضردوست به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش خدمات ارتباطات مخابرات، شرکت مخابرات منطقه گیلان نهادی است که می بایست تکلیف ریاست آن طی چند روز آینده مشخص شود.

 مخابرات منطقه گیلان نیز پس از رفتن مهندس رضا خضردوست فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد بطوریکه چهار گزینه بیشترین شانس را برای جانشینی خضردوست دارند.

بر این اساس از غفار حسینی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات گیلان و معاون تجاری و بازرگانی این شرکت در سال های نه چندان دور در کنار بهزاد کاظمی روشن ضمیر عضو سابق هیات مدیره شرکت مخابرات استان گیلان برای مدیرکلی شرکت مخابرات منطقه گیلان نام برده می شود.

همچنین فریدون جدید فر و علیرضا پارسایی که سابقه معاونت در این شرکت را در کارنامه کاری خود دارند از دیگر گزینه های مدنظر هستند.

گفتنی است بر اساس اساسنامه جدید شرکت مخابرات، ۳۱ شرکت مخابراتی استانی با هم ادغام  شده اند و علاوه بر حذف هیات مدیره های شرکت های استانی تنها یک مدیرعامل به عنوان نماینده شرکت مخابرات ایران در استان ها منصوب می شود.

Share