مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان

سردسته فتنه اکبر ۸۸، دوستداران دنیا بودند / در برجام رهبری را وادار به نرمش کردند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدوی گفت: در قضیه برجام و مذاکرات پیش رهبری می‌روند و خودکار را زمین می اندازند که ما نمی‌توانیم با این وضع مملکت را اداره کنیم و ایشان را وادار به نرمش می‌کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در جمع مردم انزلی به مناسبت گرامیداشت ۸ و ۹ دی اظهار کرد: یوالله مواقعی است که حاکمیت اسلامی ظهور و بروز ویژه ای در دنیا و در زندگی انسانها داشته باشد. 

سردسته فتنه اکبر ۸۸ دوستدار دنیا بود

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان افزود: اگر روز غدیر یوم الاکبر است، روز عاشورا نیز یوم الله است و ۲۲ بهمن که مردم توانستند نطام طاغوتی را سرنگون کنند نیز یوم الله دیگر است.

وی با بیان اینکه یوم الله ۹دی تجلی خاصی دارد متذکر شد: در ۲۲ بهمن مردم برای نفی حکومت طاغوت برخواستند اما در نهم دی تثبیت حکومت اسلامی بود آن هم در فتنه اکبری که سردسته فتنه دوستداران دنیا بودند. از این جهت ۹ دی و ۸ دی دارای بار ارزشی و دینی و معنوی است که در طول تاریخ تمامی ادیان الهی بر ظهور چنین یومی اذعان دارند.

مهدوی ۹ دی را مقدمه ساز ظهور حضرت بقیه الله دانست و گفت: درجایی که خواص سکوت کرده بودند ملت به امام خود و نایب امام زمان تبعیت کردند و حتی به خواص تابع حق هم توجهی نکرده و فقط به امر رهبری گام برداشتند.

مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان متذکر شد: درسال ۶۹ مقام معظم رهبری به دانشجویان پیامی می دهد که دوره کنونی دوران کبیر انقلاب است و چشم خود را دربرابر فتنه ها بگشایید. عده ای می گویند تا کی کلمه «فتنه» را بکار می برید و باید بگوییم تا زمانی که ریشه فتنه وجود دارد به ملت می گوییم که باید مراقب فتنه و فتنه گری هایشان باشید.

وی تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم حرف طاغوتی از دهن مشاور رییس جمهور به زبان آید که ایرانی جز ابگوشت بزباش نمی تواند درست کند و پس از آن نیز رآکتورهای هسته ای را از بتن پر کنند و از سوی دیگر در برابر فیش های حقوقی نجومی پاسخ بگویند این چه اشکالی دارد؟

مهدوی با بیان اینکه فتنه ۸۸ که در کف خیابان شکل گرفته بود با حماسه عظیم ملت ایران و با حضور ۴۰ میلیونی خنثی شد، افزود: فتنه گر داخلی به واسطه حب دنیا می شود عامل نخست وزیر اسراییل و اعلام می کند که اصلاح طلبان سرمایه ملت هستند.

هنگام مذاکرات ملت بصیر را با سبد کالا سرگرم کردند/ در برجام رهبری را وادار به نرمش کردند

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان گفت: برای اینکه ناکارامدی نظام اسلامی را بیان کنند فتنه گران در مراکز حساس نفود می کنند.

وی افزود: در قضیه برجام و مذاکرات پیش رهبری می‌روند و خودکار را زمین می اندازند که ما نمی‌توانیم با این وضع مملکت را اداره کنیم و ایشان را وادار به نرمش می‌کنند.

مهدوی با بیان اینکه هزینه سختی برای تمدن اسلامی داده شده، متذکر شد تا زمانی که کاخ نشینی در بین مسئولان وجود دارد مبارزه با فتنه وجود دارد. یقینا ملت ما انقدر بصیر است که بداند روزی که در مذاکره به سر می بردید ملت بصیر را با سبد کالا سرگرم کردید تا جایی که امیر کویت می گوید ملت ایران گرسنه است. و از سوی دیگر اعلام می کنند صندوق ذخیره ارزی خالی است اما فیش های نجومی و اختلاسهای ۸هزار میلیاردی به وجود می آید. اگر صندوق پر بود چه می کردید؟!

مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان گفت: درجایی دیگر اعلام کردید که مقام معظم رهبری درجریان مذاکره بود بله آقا از ابتدا درجریان بود که امریکا بد عهد است و به نفوذ هم هشدار داده بود.

کنسرت اگر با شهوت مخلوط شود همان فتنه گری است

وی افزود: امروز کسانی که به دروغ می گویند امام هم راضی به گفتن شعار مرگ بر امریکا نبود، باید روحیه شعار گونه خود را درباب مرگ بر امریکا فراموش نکنند و اگر در فتنه نتوانستند موفق شوند و به اهداف خود جامه عمل بپوشانند به مفاسد اجتماعی روی می آورند و مجالس و محافلی که در آن تحریک شهوت می شود تحت عنوان و در قالب کنسرت موسیقی برپا می کند.

مهدوی گفت: هیچ کس با برگزاری کنسرت، فیلم و نمایش مخالف نیست ولی اگر با شهوت مخلوط شود همان فتنه گری است.

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان افزود: آقا فرمودند فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد و هرجا روشنگری باشد فتنه گر دستش کوتاه خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به واسطه خونهای پاک و مقدسی که ریخته شده مورد توجه امام عصر است یادآور شد: به چپ و راست کار ندارم چرا که رهبر انقلاب فرمودند روحیه انقلابیگری خود را حفط کنیم و در آن صورت موفق خواهیم بود . دو فتنه سال ۷۸ و ۸۸  با توسل به امام زمان از بین رفت و به خاموشی مبتلا شد .ما باید دلهایمان را به ظهور مهدی موعود آماده کنیم و باید انقلابی باشیم و در برابر فتنه گران و فتنه دوستان محکم باشیم چرا که پیروزی با حق است.

Share