دیارمیرزا گزارش می‌دهد

سایه سنگین تغییرات در مدیریت شرکت شهرک‎های صنعتی گیلان/جانشین احتمالی لاهوتی اشکوری

آخرین اخبار حکایت از آن دارد که به زودی شاهد تغییر و تحولاتی در راس هرم مجموعه شهرک های صنعتی گیلان خواهیم بود بطوریکه منابع مطلع از حضور احمد علی شهیدی مدیر هماهنگی امور شهرک ها و نواحی صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان جایگزین لاهوتی اشکوری نام می برند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اردیبهشت ماه سال ۹۳ بود که دوران ریاست بیش از ۵ ساله مجید عباسیان امین به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به پایان رسید و مدیر جوان اما با تجربه ای به نام طهمورث لاهوتی اشکوری جایگزین او در شهرک های صنعتی گیلان شد.

اما حالا آخرین اخبار حکایت از آن دارد که به زودی شاهد تغییر و تحولاتی در راس هرم مجموعه شهرک های صنعتی گیلان خواهیم بود بطوریکه منابع مطلع از حضور احمد علی شهیدی مدیر هماهنگی امور شهرک ها و نواحی صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان جایگزین لاهوتی اشکوری نام می برند.

البته این انتصاب به معنای پایان کار لاهوتی اشکوری در شهرک های صنعتی نخواهد بود و او در تهران سمت جدیدی دریافت خواهد کرد.

گفتنی است شرکت شهرکهای صنعتی گیلان وظیفه تاسیس شهرک های صنعتی در سطح استان و ایجاد امکانات زیر بنائی مورد نیاز و ضروری صنایع در شهرک ها را برعهده دارد و وظیفه هماهنگی فنی، مالی، خدماتی و بازرگانی با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، تملک زمین و در اختیار قرار دادن آن به متقاضیان واجد شرایط و انتقال قطعی زمین به متقاضیان پس از اخذ پروانه بهره برداری از جمله دیگر وظایف این شرکت است.

Share