حجت الاسلام پروایی در جمع مردم رودبار:

زمانی فتنه‌گران بخشیده می‌شوند که توبه کنند و در غیر این صورت باید اعدام شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به حضور گیلانی‌ها در ۸ دی و مردم ایران در ۹ دی سال ۸۸ در صحنه اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی نشان‌دهنده عشق مردم به ولایت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی ظهر امروز به مناسبت حماسه ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی مردم ایران در جمع مردم این شهر اظهار کرد: هدف از تجمع امروز بیان این موضوع به دشمنان است که در هر شرایطی پشتیبان اسلام، انقلاب، ولایت و حامی خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم.

وی ادامه داد: اگر افراد کم خرد و بی‌خردی بخواهند با انگیزه فتنه‌گری و براندازی نظام اقدامی انجام دهند با تمام قوا مدافع ولایت، رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه‌گران خسارت و صدمه‌های جبران ناپذیری در سال ۸۸ به مردم وارد کردند، تصریح کرد: هنوز آثار صدمه‌های مذکور در بدنه کشور آشکار است.

پروایی به جسارت فتنه‌گران به عزای امام حسین (ع) در عاشورای سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران نسبت به امام (ره)، مقام معظم رهبری، انقلاب و نظام که هزاران شهید برای تحقق آن تقدیم کردیم، هتک حرمت کردند و با درایت رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم اقدام آنها نابود شده است.

وی با اشاره به خنثی شدن توطئه فتنه‌گران در سال ۸۸، بیان کرد: مردم در حماسه ۸ دی گیلان و ۹ دی در تمام کشور برای مقابله با فتنه‌گران در صحنه حاضر شدند و در اقدامی خودجوش عشق به ولایت را به تمام دنیا نشان دادند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، حماسه ۹ دی را خنثی‌کننده فتنه دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید به آنها احترام گذاشته شود.

پروایی بر پاسداشت تلاش مردم در حراست از نظام اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: اختلاس بعضی از مسؤولان نارضایتی مردم را فراهم کرده اما با درایت دستگاه قضایی به پرونده متخلفان رسیدگی شده و حق مردم گرفته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بخشش سران فتنه، اظهار کرد: زمانی فتنه‌گران بخشیده می‌شوند که در پیشگاه مردم، ولایت، شهدا و امام (ره) ابراز پشیمانی کرده و توبه کنند و در غیر این صورت باید به اشد مجازات رسیده و اعدام شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به صدمه بسیار سران فتنه به مردم و نظام اشاره کرد و افزود: برخورد با فتنه‌گران موجب می‌شود اگر فردی در ذهن خود تصمیم به فتنه‌گری داشته باشد در جای خود ساکت بنشیند.

پروایی در پایان با بیان سخنی از امام علی (ع) در مورد فتنه‌گری، بیان کرد: فتنه همیشه موجب تخریب نشانه‌های واقعی دین می‌شود و باید شعائر اسلامی، دینی و انقلابی را برای مردم تبلیغ کنیم تا جلوی فتنه و فتنه‌گری در دین گرفته شود.

Share