عباس صابر عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا:

روز رشت زمانی است که این شهر عاری از مشکلات شهری باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صابر گفت: اگر شهرداری و شورا عزم خود را برای رفع مشکلات شهر جزم کنند این مردم رشت هستند که برای ما جشن خواهند گرفت. اگر به مردم خدمات ارائه دهیم و مشکلاتشان را برطرف کنیم آن روز، روز رشت خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس صابر در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در رابطه با برگزاری مراسم روز رشت گفت: چرا باید برای برگزاری جشنی هزینه های زیادی صرف و موجب ریخت و پاش بیت المال شود.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومانی که شهرداری متقاضی برای برپایی روز رشت شده میتوان انتهای حمیدیان، معلولین، پاره بیجار، و کوچه و پس کوچه های محله های کم برخوردار رشت را آسفالت کرد، یادآور شد: مشکلاتی که امروز مردم رشت با آن دست و پنجه نرم می‎کنند ترافیک و آسفالت های نامناسب است.

وی افزود: اگر شهرداری و شورا عزم خود را برای رفع مشکلات شهر جزم کنند این مردم رشت هستند که برای ما جشن خواهند گرفت. اگر به مردم خدمات ارائه دهیم و مشکلاتشان را برطرف کنیم آن روز، روز رشت خواهد بود.

صابر اظهار کرد: با برپایی جشن های پر هزینه برای روز رشت در زمانی که شهر نیاز به مدیریت مالی مناسبی دارد مطمئن هستم به مذاق مردم خوش نخواهد نشست. باید به منافع مردم اجر نهیم و آن را از اوجب واجبات بدانیم.

وی در پایان گفت: وقتی هنوز پرسنل های شهرداری حقوق خود را نگرفته اند این جشن با چنین هزینه ای واجب نیست.

گفتنی است در کمیسیون فرهنگی شورا ۲۵۰ میلیون تومان برای مراسم هفته رشت و ویژه برنامه روز رشت تصویب شده است.

Share