شب گذشته اتفاق افتاد

راننده جوان در داخل خودروی غوطه ور در آب رودخانه پیربازار جان باخت

در پی واژگونی خودروی ۲۰۶ در رودخانه پیربازار رشت، راننده ۲۱ ساله جان باخت و علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل مورد به عوامل نیروی انتظامی به ایستگاه های مربوطه بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی واژگونی خودروی ۲۰۶ در رودخانه پیربازار رشت، راننده ۲۱ ساله جان باخت.

این حادثه به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد که در مجموع سه دستگاه خودروی اطفایی، نجات و غواصی بهمراه ۵ آتش نشانان و ۳ غواص از ایستگاههای ۴و۵ به محل حادثه واقع در پیربازار، پیچ فخب اعزام شدند.

محمد رضا پورمحمد مسوول ایستگاه ۵ آتش نشانی در این باره گفتبه محض رسیدن به محل حادثه یکدستگاه خودروی سواری ۲۰۶ که پس از واژگونی به داخل رودخانه سقوط کرده بود مشاهده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمی از آتش نشانان سریعا جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی؛ نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام نمودند، افزود: تیم دیگری از آتش نشانان غواص، بواسطه گزارش اهالی مبنی بر محبوس بودن راننده  درداخل خودرو به جستجو پرداختند.

پورمحمد با ابراز تاسف مبنی بر محبوس بودن راننده جوان در داخل خودروی غوطه ور در آب، افزود: آتش نشانان سریعا پس از خارج کردن جسد، به جستجو در محوطه حادثه پرداختند  تا از نبود شخص یا اشخاص حادثه دیده دیگر اطمینان حاصل کنند.

 همین گزارش حاکی است: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل مورد به عوامل نیروی انتظامی به ایستگاه های مربوطه بازگشتند.

Share