با حضور مسئولان

رئیس شورای شهر آستارا سرپرست اداره آموزش و پرورش این شهرستان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید سجاد موسوی رئیس شورای اسلامی شهر آستارا به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مراسم معارفه و تکریم سرپرست جدید و رئیس قدیم اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا بعد از ظهر امروز با حضور معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گیلان، مسؤولان شهرستانی، فرهنگیان و بازنشستگان در محل کانون امام خمینی(ره) آموزش و پرورش آستارا برگزار شد.

در این مراسم سید سجاد موسوی که ریاست شورای اسلامی شهر آستارا را به‌عهده دارد طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش آستارا منصوب شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گیلان در مراسم مذکور با بیان اینکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در مدارس کشور تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: در کشور بیش از ۹۰۰ هزار نفر جمعیت فرهنگی وجود دارد.

محمد امجدی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش استان گیلان بالغ بر ۳ هزار نفر به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، گفت: بازنشستگان از سرمایه‌های آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.

در مراسم مذکور از تلاش محمدجعفر هاشمی مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا قدردانی و سید سجاد موسوی مدیر جدید اداره آموزش و پرورش این شهرستان شد.

Share