باقری خطیبانی در جلسه شورای شهر رشت:

دلم از وضعیت شورا پر است / واگذاری سپیدرود رشت باید براساس قوانین و ضوابط باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باقری در ادامه اظهارات خود با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود رشت تصریح کرد: بارها خواستار تعیین تکلیف این تیم شدم و اعلام کردم که سپیدرود ریشه و فرهنگ این شهر و تیم بزرگی است اما باید براساس قوانین و ضوابط برای خرید این تیم ورود کنیم.

اختصاصی اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود باقری خطیبانی در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت اظهار کرد: بجای اینکه از نیروهای اصفهانی در قالب شرکتی بعنوان پرسنل شهرداری رشت استفاده کنیم بهتر است از خبرنگاران تحصیل کرده که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند استفاده کنیم.

باقری در ادامه اظهارات خود با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود رشت تصریح کرد: بارها خواستار تعیین تکلیف این تیم شدم و اعلام کردم که سپیدرود ریشه و فرهنگ این شهر و تیم بزرگی است اما باید براساس قوانین و ضوابط برای خرید این تیم ورود کنیم.

وی خطاب به رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت که در جلسه حضور نداشت اظهار کرد: پیاده راه فرهنگی رشت مرکز انجام بدترین کارها شده و تنها ۴۰ درصد آن اجرایی شده و ۳۰۰ درصد انحراف بودجه دارد. در پیاده راه کدام کار براساس تخصص انجام شده است که بخواهیم به آن افتخار کنیم.

باقری خطیبانی که در ادامه با کنایه به همکار شورایی خود گفت: آقای رسولی جزو ثابت قدم هاست و چابک سواری را هم خوب بلد است اما چگونه با هزینه های هنگفت هفته رشت موافقت میشود در حالی که کارگران ماههاست که حقوق نگرفته اند.

این عضو شورا افزود: شهرداری به مصوبات شورا اعتنایی ندارد و هرکاری را خودش صلاح بداند انجام می دهد.

باقری خطیبانی با بیان اینکه وقتی واقعیتها را می گویم اعتراض می کنند و او را ضد توسعه می دانند، یادآور شد: من دلم از وضعیت شورا پر است.

وی در ادامه به برخی برنامه های پیشنهادی هفته رشت اظهار کرد: می‌خواهند در روز رشت می‌خواهند کباب کوبیده ۸۰ متری طبخ کنند و نگران ثبت گینس آن هستند، بنده برای فرماندار رشت نامه زده ام و در آن خواستار پیگیری انحراف بودجه پروژه های شهرداری رشت هستم.

Share