در گیلان برگزار می شود

دستیار رئیس جمهور به گیلان سفر می کند+ جزئیات

نشست های گفتمان سازی حقوق شهروندی با حضور دستیار رئیس جمهور در گیلان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گیلان از برگزاری نشست های گفتمان سازی حقوق شهروندی با حضور دستیار رئیس جمهور واستاندار گیلان در این استان خبر داد.

یونس رنجکش اظهار داشت: این نشست ها روز یکشنبه ۱۹دی ماه با حضور دکتر الهام امین زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: این برنامه با توجه به انتشار منشور حقوق شهروندی توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی و تأکید ایشان به فرهنگ سازی در جامعه انجام می گردد.

وی یادآور شد: نشست های گفتمان سازی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران عامل تشکل های اجتماعی و مدیران مسوول رسانه های استان به صورت جداگانه در صبح و عصر برگزار می شود.

دبیر کارگروه حقوق شهروندان استان گیلان همچنین یادآور شد همزمان با این نشست ها اولین دوره تربیت مربی حقوق شهروندی ویژه کارشناسان دستگاه های اجرایی نیز، با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی تربیت افرادی برای اجرای طرح های آموزشی حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی استان است که در این کارگاه حدود ۱۵۰ نفر حضور خواهند داشت.

این کارگاه با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های گیلان و با تدریس اساتید مجرب برگزار می شود و به کلیه شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطاء خواهد شد.

Share