9 پروژه در دست اجراست

در دیدار فرماندار ماسال با شهردار و اعضای شورای شهر شاندرمن چه گذشت؟‎

فرماندار ماسال وجود چالش و درگیری‌ها را موجب بروز ضعف عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت اختلاف نظرها و چالش‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه و موفقیت در پیشبرد اهداف باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر شاندرمن با حضور فرماندار ماسال و شهردار و اعضای شورای شهر شاندرمن برگزار شد.

محمود قاسم‌نژاد در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر شاندرمن با بیان اینکه شورای اسلامی و شهرداری شهر شاندرمن منشاء خدمات ارزنده ای برای شهرشاندرمن شد که البته برخی از این اقدامات از زمان شورای شهر قبلی آغاز شده بود، افزود: تعریض پل ورودی شاندرمن، توسعهٔ شهر و احداث بلوار، روکش آسفالت شهر، پارک ساحلی شاندرمن و عقد قرارداد احداث پارک جنگلی کفود از جملهٔ اقدامات خوب عمرانی شهر شاندرمن است که نسبت به گذشته چهرهٔ این شهر را دگرگون ساخته است.

وی وجود اختلاف سلیقه و تضارب آراء در بین اعضای شورا را یک امر بدیهی دانست و خاطرنشان کرد: البته باید سعی نمود کارها را بر پایهٔ قانون، تعامل و همکاری و توام با صبر و حوصله انجام داد.

فرماندار ماسال وجود چالش و درگیری‌ها را موجب بروز ضعف عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت اختلاف نظرها و چالش‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه و موفقیت در پیشبرد اهداف باشد.

قاسم نژاد پیشرفت‌ها و روند رو به جلوی شهرداری شاندرمن را ناشی از عامل و همکاری بین اعضای شورای شهر و شهرداری شاندرمن دانست و گفت: ما نیز با اعتقاد به اینکه به لحاظ اجتماعی باید به مناطق کمتر توسعه یافته بیشتر توجه کنیم، سعی نمودیم در توزیع اعتبارات شهرستانی نگاه عادلانه ای به شهر شاندرمن داشته باشیم و اعتبارات پروژه‌های عمرانی این شهر را نسبت به سالهای گذشته به میزان قابل توجهی اضافه نماییم.

وی با اشاره به مسئله واگذاری ۱۰۰۰ متر زمین هبهٔ شهرداری شاندرمن که از مدت‌ها قبل با مشکل مواجه بود افزود: با پی گیری‌های به عمل آمده و همکاری استاندار محترم و معاون هماهنگی امور عمرانی ایشان این مشکلات حل گردید و این زمین که در مرکز شهر شاندرمن واقع است و به زودی به شهرداری شاندرمن واگذار می‌شود می‌تواند زمینهٔ ایجاد درآمد پایدار در شهر شاندرمن را فراهم نماید.

شهردار شاندرمن نیز در این دیدار با تشکر از فرماندار ماسال بابت توجه ویژه به شهر شاندرمن در راستای ایجاد عدالت و رفع محرومیت‌های شهر شاندرمن، افزود: با حمایت‌های فرماندار محترم، شهرداری شاندرمن هم اکنون ۹ پروژه از قبیل روکش آسفالت، بهسازی معابرشهری، توسعهٔ استخر گردشکری کشاورزی شاندرمن و پارک جنگلی کفود را در دست اجرا داریم.

نظام عبدالحسین زاده وجود درآمد پایدار برای شهرداری را یکی از ملزومات اصلی ادارهٔ شهر عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا اقدامات خوبی صورت پذیرفته است که امیدواریم با ایجاد ممرهای درآمدی پایدار در آیندهٔ نه چندان دور دغدغه ای به لحاظ هزینه‌های جاری شهرداری نداشته باشیم.

Share