در یک بازی زیبا و تماشایی

داماش گیلان، آبی پوشان اردبیل را گل باران کرد+ گزارش بازی

دیدار دو تیم داماش گیلان و آبی پوشان اردبیل عصر امروز در ورزشگاه پیر عضدی در حالی برگزار شد که داماشی ها حریف اردبیلی خود را با ۵ گل بدرقه کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار دو تیم داماش گیلان و آبی پوشان اردبیل عصر امروز در ورزشگاه پیر عضدی برگزار شد.

اشکان توانا، محمد همرنگ، آرمین منفرد دوست، کنعان طاهر نژاد، حسین نظری، هادی سهرابی، مجید هوتن، علیرضا، سامان نورمحمدی، امین متوسل زاده و حامد اکبری پور در این دیدار برای داماش به میدان رفتند.

داماش گیلان حملات خود را از دقایق ابتدایی بازی شروع کرد و توانست در دقیقه ۷ بازی با ضربه سر علیرضا صبوری به گل اول دست یابد.

در ادامه داماش همچنان به حملات خود ادامه داد اما برخلاف روند بازی در دقیقه ۱۵ بازی تیم آبی پوشان از روی ضربه پنالتی، توسط علی سلیمانی به گل رسید.

این تیم پس از دریافت گل روند تهاجمی خود را ادامه داد تا سرانجام در دقیقه ۲۸ و در چند رفت و برگشت، حامد اکبری پور دروازه آبی پوشان اردبیل را باز کرد.

در دقیقه ۳۱ بازی یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آبی پوشان اتفاق افتاد که با اعتراضات شدید هادی طباطبایی، سرمربی داماش گیلان و هوادران این تیم مواجه شد.

داماش همچنان طوفانی بازی را ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۳۵ با ضربه سر امین متوسل زاده به گل سوم دست یافت.

ماشین گل زنی داماش خاموش نشد تا اینکه پس از حملات پیاپی در دقیقه ۴۲ به پنالتی دست یافت که این پنالتی را مجید هوتن وارد دروازه حریف کرد.

داماش در دقایق ابتدایی نیمه دوم کمی عقب کشید اما این موضوع زمان زیادی طول نکشید و در دقیقه ۵۵ بازی، امین متوسل زاده در موقعیت تک به تک قرار گرفت که نتوانست از آن بدرستی استفاده کند.

دو تیم حملات نصف و نیمه ای بر روی دروازه هم داشتند تا سرانجام حامد اکبری پور در دقیقه ۷۱ دروازه تیم آبی پوشان را باز کرد تا خود را دو گله و تیمش را پنج گله کند.

محسن تیموری، بازیکن آبی پوشان اردبیل در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.

در دقایق ۹۰ و ۹۱ نیز داماش موقعیت های خوبی داشت اما نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند و سر انجام بازی با همان نتیجه ۵ بر ۱ به نفع پسران شهر باران به پایان رسید.

شروین بزرگ در دقیقه ۵۹ به جای امین متوسل زاده،در دقیقه ۷۵ محمد غلامی به جای حسین نظیری و در دقیقه ۷۷ رمضانی به جای صبوری وارد میدان شدند.

Share