نماینده ولی فقیه در گیلان مطح کرد:

خدا لعنت کند کسانی را که غرق در شهوات هستند/سردار سلیمانی شخصیتی فوق‌العاده است

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بسیاری به دنبال خوشی و الواطی هستند، ادامه داد: جوانانی هستند که چند روز از ازدواجشان گذشته اما برای دفاع از حق به جبهه می‌روند و در روایات آمده که برترین مردم کسانی هستند که با عبادت عشق‌بازی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور مدافعان حرم در سوریه، اظهار کرد: حضرت آقا فرمودند اگر در سوریه با داعش نجنگیم باید در داخل کشور با داعش بجنگیم.

وی با بیان اینکه رهبر فرمودند ما برای دفاع رفتیم و برای تعرض نرفتیم، افزود: برخی کشورهای اسلامی دیگر همدست آمریکا شده‌اند و با بمب‌های آمریکایی برادران خود را در سوریه و یمن می‌کشند و امسال سال پایان داعش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تصریح بر اینکه باید برای بالا بردن افکار فرهنگی و اجتماعی جامعه تلاش شود، تصریح کرد: حجت خدا قرآن و ائمه (ع) بوده و پیامبر(ص) فرمود بهشت با کارهای سخت و مشکل پیچیده بوده و افراد برای رسیدن به مدارج پرفسور باید سال‌ها تحصیل علم کنند و بدون تلاش این کار محقق نیست.

وی با اشاره به اینکه در روایات آمده که شهدا پیشاپیش انبیا وارد بهشت می‌شوند، گفت: این جایگاه بسیار بالایی بوده و جمهوری اسلامی نسلی دارد که در دوران علی(ع) هم نبود، کسانی که با داشتن مشکلات معیشتی و داشتن زن و فرزند و مستأجر بودن برای دفاع از حق در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

قربانی به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: شب‌های کریسمس دیدیم که چگونه عده‌ای در گناه غوطه‌ور بودند و عیسی(ع) برای اینها نیامده بود بلکه آمده بود تا روح و تن خود را پاک کند و به سوی اعلی برود.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی، اشتغال و… داریم و حتی دشمنان گاز را قطع می‌کنند، ما در تحریم هستیم و همکاران و همراهان ما محدود بوده و خودشان در تحریم قرار دارند و خدا لعنت کند کسانی را که غرق در شهوات هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بسیاری به دنبال خوشی و الواطی هستند، ادامه داد: جوانانی هستند که چند روز از ازدواجشان گذشته اما برای دفاع از حق به جبهه می‌روند و در روایات آمده که برترین مردم کسانی هستند که با عبادت عشق‌بازی کرده‌اند.

وی بهترین عبادت را عشق‌بازی با دستورات خدا و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: یک‌هزار شهید حامیان حرم در کل ایران داریم و ۱۸ شهید مدافع حرم از گیلان هستند و بنده دست مدافعان حرم را می‌بوسم و سردار سلیمانی شخصیتی فوق‌العاده است.

محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در نشست مذکور گفت: رزمندگان گیلانی در سوریه به اذعان تمام فرماندهان سپاه و سردار سلیمانی از رشادت و صلابت برخوردارند و افتخار آفرین بوده‌اند و با وجود تمام جوسازی‌های رسانه‌های معاند که می‌گویند اینها پول می‌گیرند و برای دفاع به سوریه می‌روند، این درست نیست و دروغ است و حتی کسانی هستند که تا کنون هشت مرحله برای دفاع رفته‌اند و تاکنون ریالی پرداخت نکرده‌اند.

Share