حضور وزیر ارتباطات در امام زاده میرزا فومن و ادای احترام به مقام شهیدان+تصاویر

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان امشب با حضور در گلزار شهدای شهرستان فومن ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و در جوار امام زاده میرزا این شهرستان نماز جماعت مغرب و عشا را اقامه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان امشب با حضور در گلزار شهدای شهرستان فومن ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان امشب با حضور در گلزار شهدای شهرستان فومن ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و در جوار امام زاده میرزا این شهرستان نماز جماعت مغرب و عشا را اقامه کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان همچنین پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در نشستی که با حضور امام جمعه، فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، برخی از روحانیون منطقه و روسای ادارات در گلزار شهدا برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات منطقه پرداختند.

در این دیدار همچنین تعدادی از نمازگزاران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز در آغاز سفر دو روزه به گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر و همچنین عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شفت حضور یافت.

برگزاری جلسه رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی، جلسه صادرات غیرنفتی، حضور در نمازجمعه یکی از شهرستانها و نشست با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، از جمله برنامه های فردا روز دوم سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به گیلان است.

Share