در مراسم تقدیر از حافظ ناظری

ثابت قدم: ناگفته های زیادی دارم / اصلی ترین کالای اقتصادی گیلان هنر است

رشت – شهردار رشت با بیان اینکه اصلی ترین کالای اقتصادی گیلان هنر است و شهر رشت نیز پایگاه آن است، متذکر شد: باید به این مهم بیشتر بپردازیم و اقتصاد هنر را پایدار کنیم تا روندی رو به توسعه داشته باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حافظ ناظری آهنگساز و خواننده برجسته کشورمان که به مدت دو روز در شهر رشت کنسرت برگزار کرده عصر امروز در ساختمان تاریخی شهرداری رشت میهمان مردم این شهر بود(گزارش تصویری)

گام بزرگ شورا در حوزه فرهنگ

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، امیرحسین علوی در این مراسم با تقدیر از حافظ ناظری گفت: شهر رشت در دوره شورای چهارم در حوزه فرهنگ گام های بزرگی برداشته و اقداماتی که در این چهارسال در شهر رشت انجام شده دارای پیوست های فرهنگی بوده اند.

عضو شورای شهر رشت افزود: شهری که میخواهد به عنوان یک الگوی فرهنگی در کشور و منطقه شناخته شود و برای خود برند ثبت کند همان طور که در زمینه شهر خلاق خوراک در سطح جهان به برند تبدیل شده نیاز به اجرای چنین برنامه هایی دارد.

وی با بیان اینکه انتظارم همیشه از مسوولین حمایت از کارهای فرهنگی در رشت بوده، هست و خواهد بود تصریح کرد: پیوند های فرهنگی و مذهبی ما بسیار قوی است که بخشی بزرگی از اعتقاد و قلب ما را به خود اختصاص داده است.

علوی با بیان اینکه تدارکات برای چنین مراسمی ضعیف بوده اظهار کرد: من از مردمی که در سالن سرپا ایستادن شرمنده هستم و از آنها عذرخواهی میکنم!

ناگفته های زیادی دارم / اصلی ترین کالای اقتصادی گیلان هنر است

در ادامه این نشست ثابت قدم شهردار رشت گفت: امسال به دلایلی نتوانستیم روز رشت را برگزار کنیم اما باید بگویم که رشت واقعی اینجاست. هر کس خوشش بیاید یا نیاید باید بداند که فرهنگ در وجود رشتی هاست.

شهردار رشت خطاب به حافظ ناظری گفت: امیدوارم اشخاصی همانند شما در حوزه های فرهنگی و هنری بیشتر در رشت حضور یابند تا رشت را تبدیل به پایگاه فرهنگی کنیم.

وی با بیان اینکه اصلی ترین کالای اقتصادی گیلان هنر است و شهر رشت نیز پایگاه آن است، متذکر شد: باید به این مهم بیشتر بپردازیم و اقتصاد هنر را پایدار کنیم تا روندی رو به توسعه در این حوزه داشته باشیم.

در پایان این مراسم کیکی که از طرف یکی از رشتوندان خوش ذوق به نام آلبوم «ناگفته» درست شده بود توسط حافظ ناظری برش خورد و او سی دی آلبوم ناگفته را به ثابت قدم هدیه کرد و شهردار رشت پس از گرفتن این سی دی گفت: نام این مجموعه ناگفته ها است و من نیز بعد از پایان دوره شهردار بودنم ناگفته های زیادی دارم.

Share