توسط موسسه دوستداران سیاهکل

توزیع ۱۰۰۰ کیسه پارچه ای در سطح فروشگاه‌های سیاهکل+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تعداد ۱۰۰۰ کیسه پارچه ای در روز یکشنبه ۵ دی در فروشگاههای شهر سیاهکل بصورت رایگان توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تعداد ۱۰۰۰ کیسه پارچه ای در روز یکشنبه ۵ دی در فروشگاههای شهر سیاهکل بصورت رایگان توزیع گردید.

این برنامه توسط کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل و با مشارکت شهرداری سیاهکل با هدف ترویج استفاده کمتر از کیسه های پلاستیکی و استفاده بیشتر از کیسه های پارچه ای،برای داشتن محیط زیستی سالم تر برگزار شد.
در این برنامه عیسی کاظمی شهردار سیاهکل و حدود ۳۰ نفر از اعضای موسسه دوستداران سیاهکل حضور داشتند.
رامین شیرعلی پور مدیرعامل موسسه دوستداران سیاهکل با تشکر از شهردار سیاهکل و کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل اعلام داشت برنامه بلند مدت این موسسه برای به حداقل رساندن استفاده از پلاستیک در شهر سیاهکل با قوت و قدرت بیشتری پیگیری خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در طی سه سال آینده میزان مصرف پلاستیک را در شهرستان یه حداقل برسانیم.

امین شیرعلی پور مدیر کارگروه اجرایی موسسه دوستداران سیاهکل نیز بیان داشت: در این مرحله ۳۵ فروشگاه پر رفت و آمد و پرفروش شهر سیاهکل شناسایی و پس از اهدای رایگان کیسه های پارچه ای توضیحاتی در خصوص جامعه هدف این مرحله از طرح که مشتریان ثابت فروشگاههای فوق بودند ارائه نموده و بیان داشت در تلاش هستیم تا بتوانیم مرحله بعدی این طرح را هم در چند ماه آینده اجرا نماییم.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات تمام فروشگاههایی که کیسه های پارچه ای بصورت رایگان توزیع در آن توزیع شده به روی این لینک کلیک کنید.

Share